کلید خوشبختی در این است که بدانیم زندگی به نوبه‌ خود زشت یا زیبا نیست، این ما هستیم که می‌توانیم آن را زشت ببینیم یا زیبا. هیچ‌وقت نباید به دنبال خوشبختی کامل بود. غیر ممکن است بتوان کسی را در این دنیا پیدا کرد که صد درصد خوشبخت باشد. باید به زیبایی‌های کوچک زندگی بسنده کرد و آنها را در کنار هم چید، درست مثل یک جاده. در آن‌ صورت است که وقتی برگردی و پشت سرت را نگاه کنی، می‌بینی چه مسیر طولانی‌ای را به سمت خوشبختی طی کرده‌ای.

امام باقر(ع) فرمودند: «خداوند به هیچ نوع ستایشی بالاتر از تسبیح فاطمه‌(س) عبادت نشده است و اگر چیزی بالاتر از این بود، حتماً پیامبر اکرم‌(ص) آن را به فاطمه‌(س) می‌آموخت.»

اصول کافی، ج ۲، ص ۵۰۴

سینه‌ها با سوختن، ارزنده‌تر خواهند شد

شمع‌ها در عمق شب، تابنده‌تر خواهند شد

امتیاز ماست‌‌ مُردن! می‌کُشند و غافلند

دم به دم با مرگِ ما بازنده‌تر خواهند شد

سنگ اگر هم‌صحبت آیینه‌های ما شود

ما زبان‌هامان از این بُرّنده‌تر خواهند شد

چون جواب صخره تکراری‌ست، پرسش‌های موج،

بعد از این از صخره‌ها کوبنده‌تر خواهند شد

چشم‌هایی که پیِ میراث ما افتاده‌اند

منتظر باشند! در آینده، تر خواهند شد!

اهل دنیا را خیال مرگ حتی می‌کُشد

عاشقان با مرگ اما زنده‌تر خواهند شد

ای شهادت! دست خونین بر سر و رومان بکش!

تحفه‌ها، تزیین شده، زیبنده‌تر خواهند شد

رزق اگر باشد شهادت، شام با تهران یکی‌ست

بی‌تفاوت‌ها فقط شرمنده‌تر خواهند شد!

محمدحسین ملکیان

همیشه التماس دعای شهادت داشت و از گریه‌هایی که در هیئت‌ها می‌کرد، می‎دانستیم که یک روز به آرزویش که شهادت است، می‌رسد. ارادت ویژه‎ای به حضرت زهرا(س) داشت. از ابتدای جنگ سوریه به همراه سردار به مأموریت می‎رفت و محافظ ایشان بود. در عملیات‌های مختلف هم شرکت داشت، اما هیچ گاه از عملیات‎ها برای ما صحبت نمی‎کرد و فقط از روی عکس متوجه می‌شدم که در عملیاتی حضور داشته است. وقتی خبر شهادت حاج قاسم را شنیدیم احتمال شهید شدنش را دادیم، تا اینکه ساعت نه صبح روز جمعه خبر شهادت را دادند. به همسرم گفتم مبارکش باشد، چون خودش شهادت را دوست داشت. همسرش گفت، وقتی آقا هادی می‎خواست به مأموریت برود، بهترین لباسش را پوشید و به قدری با اشتیاق رفت که گویی در حال رفتن به مهمانی است.

به نقل از «بهمن» برادر شهید «هادی طارمی» 

هادی متولد سال 1358 بود. پدرش جانباز دفاع مقدس و یکی از برادرهایش به نام «جواد» شهید عملیات خیبر است. در زمان شهادت دو دختر 8 و 3 و نیم ساله به نام‌های محیا و هانیه داشت. سال 1377 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد، از دوران شروع نبرد سوریه محافظ و راننده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، که به همین سبب در آخرین مسئولیتش با سردار دل‎ها، در نزدیکی فرودگاه بغداد با شلیک مستقیم پهپادها و بالگردهای ارتش تروریستی «اشقی الاشقیا» به همراه هشت نفر دیگر از رزمندگان ایرانی و عراقی آسمانی شدند.

با قرار گرفتن در آستانه انتخابات، حضور پرشور و آگاهانه ملت در انتخابات بار ديگر ضرورت يافته است.

در اين راستا معاونت سياسی در راستای رسالت بصیرت‌افزایی و روشنگری خود با انتشار کتاب «پرسمان بهارستان یازدهم» به استقبال انتخابات رفته است.

در این اثر ، به 100 سئوال از مهمترین سئوالات مخاطبین در باب انتخابات اسفندماه 1398 بصورت مختصر و مفيد پاسخ داده شده است.

کتاب در 8 گفتار و 120 صفحه در قطع رقعی آماده شده و از اول بهمن ماه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. عناوین اصلی کتاب به این شرح است:

گفتار اول: جایگاه مردم درانتخابات

گفتار دوم: اهمیت وکارکرد انتخابات

گفتار سوم: چگونه رای دهیم؟

گفتار چهارم: به چه کسی رای دهیم؟

گفتار پنجم: مساله صلاحیت و نظارت در انتخابات

گفتار ششم: جایگاه و اهمیت مجلس و نمایندگی مجلس

گفتار هفتم: اولویت‌های کشور در آستانه انتخابات

گفتار هشتم: آرایش گروه‌های سیاسی در آستانه انتخابات

رسانه‌های ضد انقلاب همواره سعی کرده‌اند چهره‌ای مثبت و پرافتخار از رژیم پهلوی به نمایش بگذارند. در سال‌های اخیر، تلاش این رسانه‌ها برای تطهیر رژیم طاغوت و به نمایش گذاشتن چهره‌ای متمدن از آن بسیار بیشتر شده؛ این در حالی است که جنایات پهلوی هیچ‌گاه از حافظه تاریخی مردم این سرزمین پاک نخواهد شد. یکی از سندهای بزرگ جنایتکار بودن رژیم طاغوت محلی است كه تا واپسین روزهای حكومت پهلوی با عنوان «كمیته مشترک ضد خرابكاری» شناخته می‌شد و شكنجه‌گاه مبارزان انقلابی بود. این زندان که ۱۶ سال است نام «موزه عبرت» ایران بر آن نهاده شده، یکی از شکنجه‌گاه‌های مخوف خاورمیانه در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب است.  پیشنهاد این هفته، بازدید از این موزه است. برای بازدید از موزه عبرت ایرانیان که یادآور سقوط انسانیت در رژیم پهلوی است، می‌توانید صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۳ تا ۱۶ به این موزه مراجعه کنید.

دیشب شب بغض‌آلودی بود، ‌شبی که آسمان هم با بغض در گلو  اعتراف می‌کرد؛ به زشتی‌ها و زیبا‌یی‌ها جهان،‌ به اینکه چگونه انسان‌های صالح نماد حُسنای خداوند هستند، اعتراف می‌کرد به ظلم استکبار جهانی.

آری معترف بود به مظلومیت و غربت سردار سلیمانی و هم‌رزمانش. قطره‌های باران که به پنجره‌ می‌خورد، بیانگر همدردی آسمان با اهل زمین بود، زمینیانی که همیشه پرچم مقاومت و دفاع از مظلومیت را بالا می‌برند و شکست یزیدیان زمانه را فریاد می‌کشند.

آری خدا خواست که این سردار مرهمی باشد بر دل سوخته امام زمان(عج) و دوایی باشد بر قلب‌های مظلومان جهان. از دلتنگی و فراق رفقای شهیدش بی‌تاب بود، اما از پای نمی‌نشست. او پرچم مقامت و سنگر سپاه قدس را پذیرفت. سردار سلیمانی نمونه واقعی آیه «أشِداءُ عَلَی الکفّار رُحماءُ بَینَهُم» بود. او خواب را بر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام کرده بود و آنها آرزو داشتند آن نگاه، آن اقتدار و آن هیبت را از او بگیرند. اگرچه توانستند سردار دل‌ها را شهید کنند، اما با کار آنها اسلام و انقلاب قوی‌تر خواهد شد و از قطره قطره خون سردار و هم‌رزمانش، مقاومت و هم‌بستگی خواهد جوشید. و بدانید، سردار لایق شهادت بود که با شهادت او نه تنها تمام ایران، بلکه تمام ظلم‌ستیزیان جهان برایش می‌گریند و راهش را ادامه می‌دهند.                            

هانیه پریشان از تهران

سرباز وطن ای سردار دل‌ها، شگفت است و سخت، وقتی که بودی نمی‌دیدم. وقتی که از رفتن و شهادت می‌خواندی نمی‌شنیدم، اما حال که رفته‌ای می‌بینم و حال که نمی‌خوانی با بغضی تمام می‌شنوم. حکایت من حکایت تلخ و غم‌انگیز جوانی است که در کویری سوزان، چشمه‌ای زلال در برابرش ‌بجوشد و بخواند و‌ بنالد و او تشنه آتش باشد، آتشی که کویر را برمی‌افروزد تا از زمینش آتش بروید و از آسمانش آتش ببارد و در این هنگام او تشنه چشمه‌ای زلال شود که از غم نبودن او می‌گداخت.

آقا جان

در این کویر تنهایی کسی که روز و شبش به یاد شما باشد در او حرف‌ها، گوشت و پوست می‌گیرد. تمام وجودش می‌شود یک کلمه، کلمه‌ای که با خو گرفتن و شناختن و دوست داشتن فهمیده می‌شود، وجودی که دیگر جایی برای الفاظ و اصوات ندارد و جملات و عباراتش می‌شود سکوت و نگاه و لبخند و رفتار و حالات؛ می‌شود شاگرد ممتاز شما قاسم سلیمانی.

رشته‌های«فقه و حقوق اسلامی» و «فلسفه و کلام اسلامی»

به منظور تربیت مربیان متعهد و متخصص مورد نیاز سپاه،ایجاد زمینه لازم برای ارتقای علمی مربیان و فراهم کردن رقابت سالم، مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی(ره) اقدام به برگزاری آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی(دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته) با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری کرده است.

‌ـ زمان نام‌نویسی: از اول  تا 13 بهمن ماه 1398؛                                                

‌ـ توزیع کارت شرکت در آزمون: پنجشنبه 15 اسفندماه 1398؛

ـ برگزاری آزمون: جمعه 16 اسفندماه 1398 ساعت 9 صبح؛                         

‌ـ برگزاری مصاحبه: بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی به پایگاه اطلاع رسانی مجتمع واقع در سربرگ «دانشگاه‌ها» سایت پاسدار مراجعه کنید.