ویژه برنامه شبکه امید

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی شبکه امید برنامه «اولی‌ها» ویژه رأی اولی‌ها را روی آنتن می‌برد.در هر قسمت از این برنامه هفت نفر از نوجوانان و جوانانی که به سن حق رأی رسیده‌اند (۱۸ تا ۲۱ سال) و برای اولین بار قرار است در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، حضور دارند و در فضایی متفاوت به سؤالات گوناگون آنها پیرامون دغدغه‌های نوجوانی و جوانی و نقش آنها در مشارکت برای تصمیم‌گیری کشور پاسخ داده می‌شود. برنامه «اولی‌ها» به تهیه‌کنندگی سینا هوشمندی‌نژاد در ۴۰ قسمت از شبکه امید پخش خواهد شد.

دفتر سرود آستان قدس

«دفتر سرود آوای رضوان» زیرمجموعه «مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی» در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای فعالیت‌ها و رسالت‌های فرهنگی این آستان متبرکه در پردیس تربیتی «توانا» تهران کار خود را آغاز کرد.ایجاد فضای مناسب برای اجرای سرود از اهداف این مجموعه است، در حال حاضر آستان قدس رضوی نیز کارهای جدی را در این زمینه شروع کرده است که می‌توان از اجرای سرود در محل اقامه نمازهای جمعه، اماکن زیارتی و متبرکه نام برد.

غزل‌های هادی محمدحسنی

«فقط او بخواند» مجموعه‌ غزل‌های هادی محمدحسنی است که انتشارات سورۀ مهر به تازگی آن را منتشر کرده و دربرگیرنده ۵۰ غزل دلپذیر است. از ویژگی‌های غزل‌های این مجموعه، سرایش توفیق‌آمیز اشعار در اوزان مطبوع است؛ برخلاف طیفی از شاعران که با دست یازیدن به اوزان دشوار که مقبولیت کمتری هم دارند، احیاناً سعی در به نمایش گذاشتنِ توانایی خود دارند.پیوند محکم و طبیعی میان زبان غزل سنتی و فرهنگِ زبانیِ امروز، از دیگر ویژگی‌های بارز این مجموعه است و این پیوند به‌ گونه‌ای برقرار شده است.