روایت تنهایی زنان در جنگ

انتشارات کتاب نیستان کتاب صوتی «بی‌خلوتی»، نوشته مریم ساحلی را با صدای مریم محبوب منتشر کرد. این کتاب صوتی، مجموعه‌ای با ایده‌های داستانی درون‌گرا و برون‌گرای ناب است. در این مجموعه که شامل ۱۹ داستان کوتاه می‌شود، تجربه‌های مریم ساحلی با بیانی شاعرانه و خاص روایت شده است. در این کتاب صوتی از شور و شادی و بغض و حسرت انسان‌ها سخن گفته شده که در بین آجر به آجر خانه‌ها جای گرفته‌اند. مریم ساحلی در این مجموعه داستان زندگی و چشم‌انتظاری زنان شیردل و عاشق را روایت می‌کند.

سی‌وهفتمین مسابقات بین‌المللی قرآن

«احسان محمدی» با بیشترین امتیاز از سوی هیئت داوران به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن معرفی شد. در این آزمون ۱۱ شرکت‌کننده که حائز رتبه ممتاز رشته ترتیل در پنج دوره اخیر مسابقات سراسری قرآن کریم شده‌ بودند، حضور داشتند که با یکدیگر رقابت کردند. یادآوری می‌شود، امسال برای اولین‌بار تصمیم گرفته شد رشته ترتیل نیز به سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اضافه شود. سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران فروردین ماه سال آینده در شهر مشهد در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

رمانی متفاوت از جنگ

کتاب «انارستان» جدیدترین اثر نویسنده کتاب «ساره» است که به زودی انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر می‌کند. داستان این کتاب در روستایی به نام «انارستان» رخ می‌دهد و راوی با شخصیتی عاطفی داستانش را روایت می‌کند. او جنگ را با همه حوادث عریان می‌بیند و روایت می‌کند. طعم تنهایی و شیمیایی را می‌چشد و با کوله‌باری از اندوه و امید به دیار خویش باز می‌گردد. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند پس از انتشار آن از طریق پایگاه «انتشارات شهید کاظمی»، پایگاه «من و کتاب» یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت کنند.