فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی زمینی سپاه گفت: «جشنواره جوان سرباز نیروی زمینی سپاه در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.»

«سرهنگ پاسدار جارچی» فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: «جشنواره جوان سرباز با هدف تجلیل از نیروهای نخبه و برتر وظیفه در سطح نیروهای مسلح برگزار می‎شود؛ این جشنواره ابتدا در سطح نیروها، سپس سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع برگزار شده و نفرات برتر در سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر در جشنواره ملی جوان سرباز تجلیل می‌شوند.»

معاون سیاسی دفتر عقیدتی‌ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: «آمریکا با هدف قرار دادن شهید سلیمانی تخاصم خود علیه ایران را علنی‌تر کرد و سیلی موشکی ما به آمریکا هیمنه پوشالی آنها را در هم شکست.»

سردار «رسول سنایی‌راد» با اعلام این مطلب در همایش تجلیل از بازنشستگان نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: «آمریکایی‌ها پس از به شهادت رساندن شهید سلیمانی ما را تهدید می‌کردند که اگر بخواهید تلافی کنید با پاسخ ما مواجه خواهید شد؛  اما دیدید که هیچ کاری نتوانستند انجام دهند، ما به آنها سیلی موشکی زدیم.»

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، با اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی، از برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت، با عنوان «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی» در سال آینده خبر داد.

سردار دکتر «علی‌محمد نائینی»، با اعلام این خبر اظهار داشت: «این جشنواره با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در سطح ملی از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام می‌شود و از همه دعوت می‌کنیم تا در این رویداد مهم علمی و فرهنگی مشارکت جدی داشته باشند.»

۰910۰۰۰7340/ ما کارکنان منطقه چهارم آماده انتقام خون شهید سلیمانی هستیم و اگر حضرت آقا فرمان دهند رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را برای همیشه از صحنه روزگار محو می‌کنیم./ محبی

۰912۰۰۰1640/ سلام. چرا مرخصی استحقاقی قابل ذخیره برای بسیجیان كد ۸۸ پس از تبدیل شدن به كد ۱۱ (رسمی نظامی)جزء طلب مرخصی برای‌شان منظور نمی‌شود؟

۰913۰۰۰3428/ پیشنهاد می‌کنم کتاب «یادت باشد» که درباره شهید سیاهکالی‌مرادی مدافع حرم است، ترویج کنید و بین خانواده‌های پاسداران و بسیجیان مسابقه کتاب‌خوانی برگزار کنید.

۰914۰۰06568/ متأسف هستم از اینکه یارانه نقدی حکمت کارت با افزایش اعضای خانواده کاهش می‌یابد؛ این موضوع با مطالبه حضرت آقا در افزایش جمعیت تناقض دارد./ با تشکر اسفندیاری

۰914۰۰۰5343/ بسیجیان کد ۸۹ را دریابید، چرا مسئولان پیگیر مشکلاتی، اعم از فوق‌العاده مسکن و غیره... پس از گذشت ۱۳ سال نیستند؟!

۰914۰۰۰5343/ لطفاً مشکل محدودیت تسهیلات بسیجیان کد ۸۹ در بانک انصار را حل کنید.

۰915۰۰06023/ حدود هفت سال از تحویل پروژه زاگرس مشهد که از طرف سازمان به ما داده شده، می‌گذرد؛ ولی اصلاً خبری از سند آن نیست.

۰916۰۰03987/ در صورت امکان یک ستون در صبح صادق را به معرفی شهدای مدافع حرم اختصاص دهید./ سرباز وطن بندربوشهر

۰916۰۰۰3705/ چرا تا به حال با توجه به تصویب مجلس در بازه افزایش ۲۵ درصدی مناطق جنگی، خوزستان از این امتیاز بهره‌مند نیست؟ لطفاً رسیدگی شود.

۰917۰۰00790/ با سلام خدمت شما، بنده دلنوشته‌هایی دارم که دوست دارم در صبح صادق چاپ شود؛ لطفاً راهنمایی‌ام کنید./ فاطمه حقیقت ۱۴ ساله از بوشهر

صبح صادق: نوشته‌های خودتان را برای نشریه ارسال کنید.

۰919۰۰۰0513/ در فضای مجازی برنامه و صفحات مناسب برای همه گروه‌های سنی خانواده داشته باشید و بدانید بیشتر هجمه دشمن امروز بر فروپاشی نظام خانواده برنامه‌ریزی شده است.

۰992۰۰۰9915/ قشر نظامی و کارمند به دلیل ثابت بودن حقوق و مزایا بیشتر تحت تأثیر نرخ تورم و نوسانات بازار هستند. لطفاً پیگیر مشکلات حقوقی‌مان باشید./ با تشکر، میثم از سلماس

 

پیامتان را از طریق سامانه پیامکی هفته‌نامه صبح صادق با ما در میان بگذارید

۳۰۰۰۹۹۰۰۳۳

ارتباط با سردار صفری مشاور امور ایثارگران فرمانده کل سپاه

٣٥٣٣٤٥٠٦-٣٥٢٣٢٤٢٢