بیشتر مردم تصور می‌کنند باید معجزه‌ای رخ دهد، شانسی بیاورند یا کسی به آنها لطفی کند تا یک اتفاق عالی در زندگی‌شان رخ دهد؛ غافل از اینکه گنجی درون‌شان دارند و آن تصور مثبت است. برای اینکه پیروز شوید ابتدا باید خود را در سکوی قهرمانی تصور کنید... تا شرایط چیزی را برای خود تجسم نکنید به آن نمی‌رسید...

رسول الله(ص) می‌فرماید: ماه رجب، ماه برگزيده خدا از ميان ماه‌هاست و آن، ماه خداست. هر كس ماه رجب را بزرگ بدارد، فرمان خدا را بزرگ داشته است و هر كه فرمان خدا را بزرگ بدارد، [خدا] او را وارد بهشت‌هاى پُرنعمت مى‌كند و رضايت بزرگ‌ترِ خويش را براى او واجب می‌کند.

باز باران است، باران حسین‌بن‌علی

عاشقان جان شما، جان حسین‌بن‌علی

خواه بر بالای زین و خواه در میدان مین

جان اگر جان است قربان حسین‌بن‌علی

شمرها آغوش وا کردند، اما باک نیست

وعد ما دور میدان حسین‌بن‌علی...

در همین عصر بلا پیچیده عطر کربلا

عطر باران صوت قرآن حسین‌بن‌علی

پرچم بیداد را روزی به آتش می‌کشد

شعله‌های عشق سوزان حسین‌بن‌علی

قدسیان از سفره‌اش نان و نمک خوردند و ما

تا ابد هستیم بر خوان حسین‌بن‌علی

هرکجا عشق است نام او طنین‌انداز شد

در جهان برپاست طوفان حسین‌بن‌علی

هر کجای خاک من بوی شهادت می‌دهد

عشقم ایران است، ایران حسین‌بن‌علی

گفته بودی «مرد را دردی اگر باشد خوش است»

دردهای ما و درمان حسین‌بن‌علی

دست بالا کن ببین لبیک‌گویان آمدند

نوجوانان و جوانان حسین‌بن‌علی

دست بالا کن بگو این بار با صوتی جلی

دست‌های ما به دامان حسین‌بن‌علی

ناصر حامدی

دانش بارریزی هوایی را هیچ ارتشی در دنیا به ما ارائه نمی‌داد. «شهید مایلی» توانست با استعداد و کسب تجربه در حوزه این علم اقتدارآفرین و تاکتیک برتری‌بخش، نیروهای مسلح ایران را صاحب نوع بومی این دانش کند. بارریزی از ارتفاع 18 هزار پا، که ارتفاع بسیار زیادی بود، با تلاش او و همکارانش با خطای فرود بار بین ۱۰۰ تا ۶۰۰ متر انجام شد. چترها تولید داخل بود و هزینه آن هم یک پنجم بارریزی استاندارد دنیا شد. طی سه سال محاصره‌ دو شهرک شیعه‌نشین «فوعه» و «کفریا» غذا، دارو و سایر امکانات اولیه مورد نیاز با این روش به اهالی مظلوم و مقاوم این دو شهر رسید. در شهرهای محاصره شده سوریه و عراق، هواپیماهای آنتونوف و ایلیوشین برابر چشم آمریکایی‌ها و در مقابل تهدید جنگنده‌های آمریکایی، ترکیه‌ای و رژیم صهیونیستی، صدها تن غذا، آب، دارو، سوخت، مهمات و دیگر ملزومات را به مردم مظلوم این مناطق می‌رساندند.

به نقل از یکی از هم‌رزمان سردار خلبان، شهید احمد مایلی

«سردار مایلی» فرمانده یگان ویژه هوایی صابرین و یگان ویژه هوایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بود. او از اعضای سابق هوابرد نیروی زمینی سپاه نیز بود. وی از نخبگان و رکوردداران پرش چتربازی در سطح نیروهای مسلح و متخصص در علوم و فنون هوایی بود و از نوابغ بارریزی هوایی ایران شمرده می‌شد. نبوغ وی عامل موفقیت عملیات امدادرسانی و بارریزی به نیروهای محاصره‌شده در جبهه مقاومت بود. سرانجام، هم‌زمان با شب تاسوعای حسینی (۱۹ مهر ماه سال ۱۳۹۵) طی بازگشت از یک عملیات شناسایی در نقطه صفر مرزی ایرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در میان شلوغی شهر تهران قرارگاهی معنوی برای عاشقان راه حق از سراسر کشور فراهم شده است؛ جایی که «کهف‌الشهدا» نام دارد و پیکر‌های مطهر پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در آن قرار دارد .نکته جالب در کهف‌الشهدا این است که در شب عرفه سال ۱۳۹۲، یکی از شهدای گمنام آرمیده در این مکان مقدس به خواب مادرش می‌آید و می‌گوید: «مادر من آمده‌ام. خیلی وقت است که آمده‌ام. چند سال است که آمده‌ام. اما هیچ کس دنبالم نیامد. یک اتاق گرفته‌ام و تنها زندگی می‌کنم.» بنابراین مادر شهید «ابوطالبی» با مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله تماس می‌گیرد که از وی و برادر این شهید نمونه ژنتیکی گرفته می‌شود. اطلاعات به دست آمده با اطلاعات حاصل از شناسایی شهدای گمنام تطبیق داده می‌شود که بر اساس بررسی‌ها، مشخص می‌شود پیکر مطهر شهید ابوطالبی در کهف‌الشهدا خاکسپاری شده است. در این مکان معمولاً مراسم‌هایی همچون سالگرد تدفین شهدای کهف و بزرگداشت شهدا، دعای عرفه و... برگزار می‌شود و بیشتر هزینه‌های آن هم از نذورات مردمی تأمین می‌شود. گفتنی است، این مکان معنوی در ولنجک، انتهای بلوار دانشجو قرار دارد.

نکته: ارتشبد «فردوست» در خاطرات خود با صراحت به این موضوع اعتراف کرده و نوشته است: «در زمان نخست وزیری علم، محمدرضا دستور داد با علم و منصور، یک کمیسیون سه نفره برای انتخاب نمایندگان مجلس تشکیل دهم؛ کمیسیون در منزل علم تشکیل می‌شد، هر روز منصور با یک کیف پر از اسامی به آن جا می‌آمد؛ علم در رأس میز می‌نشست، من در سمت راست و منصور در سمت چپ او. منصور، اسامی افراد مورد نظر را می‌خواند و علم، هر که را می‌خواست، تأیید می‌کرد و هر که را نمی‌خواست، دستور حذف می‌داد. منصور هم با جمله «اطاعت می‌شود» با احترام حذف می‌کرد. سپس علم افراد مورد نظر خود را می‌داد و همه بدون استثنا وارد لیست می‌شدند و سپس من درباره صلاحیت سیاسی و امنیتی آنان اظهار نظر می‌کردم و لیست را با خود می‌بردم و برای استخراج سوابق به ساواک می‌دادم. پس از پایان کار و تصویب علم، ترتیب انتخاب این افراد داده می‌شد که فقط افرادی که در این کمیسیون تصویب شده بودند، سر از صندق آرا در آوردند و لاغیر» در مجالس دوره پهلوی، حتی نماینده‌ای هم بود که حوزه انتخابیه خود را ندیده بود و صرفاً از طریق لیست‌های کمیسیون به مجلس راه یافته بود.

نظر: انتخابات‌های جمهوری اسلامی ایران که در کمال مردم‌سالاری برگزار و میزان مشارکت آنها لحظه به لحظه گزارش می‌شود؛ مخالفانی دارد از جمله آمریکا و ایادی سر سپرده آن که شامل عربستان، رژیم صهیونیستی و عناصر سلطنت‌طلب و فراری خارج از کشور است. آنهایی که در طول دوران حکومت خود، انتخابات‌هایی مثل ایران نداشته‌اند! انتخابات در ایران به گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند با دقیق‌ترین ابزارهای نظرسنجی به طور حتم ادعا کند که برنده انتخابات است و این نشان‌دهنده مردمی بودن آن است.

جهان بی‌وجود تو چیزی نداشت، ای روشن‌ترین تفسیر آیات خدا، ای شیرین‌ترین عطر لبخند خدا، ای لطیف‌ترین گل خلقت. آمدی تا درد و رنج با تمام گستردگی‌ و عمقش در برابر چشمان تو زانو بزند، تویی که مظلومیت جدت، امام حسین(ع) را با چشمان زهرایی‌ات دیدی، تویی که گریه‌های حیدری پدرت را شنیدی، ای امام باقرالعلوم(ع).

یا صاحب الزمان(عج)

جدتان امام باقر(ع) آمدند تا کلاس عشق خدا بی‌معلم نماند؛ تا مردان و زنان شیفته سعادت و رستگاری، بی‌سرمشق نمانند؛ تا راه خداجویی و معنویت بی‌چراغ نماند؛ تا مردم از او بخوانند: «بر شماست که پارسا، کوشا و راستگو باشید و امانت را به صاحبش، نیکوکار باشد یا تبهکار، برگردانید که اگر قاتل علی‌بن‌ابیطالب(ع) امانتی به من سپارد به او بازگردانم.»