میدل‌ایست نوشت پس از پنج سال، اهداف عملیات طوفان قاطع عربستان علیه یمن غیرقابل تحقق و وضعیت میدانی به‌شدت بی‌ثبات است.به گزارش صبح صادق این نشریه افزود: ائتلاف عرب شامل ۱۰ کشور مسلمان سنی با حمایت استراتژیک آمریکا و انگلیس از بُعد وسعت و قدرت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. شکاف داخل نیروهای تحت حمایت ائتلاف، تجارت ناتمام حوثی‌ها را برای کسب قلمرو و منابع بیشتر تسهیل کرده است. در وضعیت میدانی، نفوذ ایران در حیاط‌خلوت جنوبی عربستان سعودی افزایش یافته است، حوثی‌ها قدرت بیشتری پیدا کرده‌اند و هزینه‌های مداخله نظامی ریاض هم رو به افزایش است.

«سردار مرتضوی» از استقرار ۳۶۰ تیم رفع آلودگی قرارگاه «ثامن‌الائمه» نیروی زمینی سپاه برای رفع آلودگی در شهر مشهد خبر داد.«سردار مرتضوی» فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه این ۳۶۰ تیم رفع آلودگی در ۱۰۰ نقطه شهر مشهد مستقر شده‌اند، اظهار داشت: «۳۰۰ دستگاه خودروی تجهیزشده به ادوات جنگی نوین برای مقابله با تهدیدات بیولوژیک در استان به کار گرفته شده است و پرستاران، بهیاران و پزشکان قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه در نقاط مختلف استان برای غربالگری مستقر شدند.»

«عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی گفت: «پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر اعطای وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه با تنفس چهار ماهه به تصویب ستاد اقتصادی دولت رسید که در اسرع وقت اجرایی خواهد شد. بانک مرکزی امکان اختصاص این وام را از طریق کاهش ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی ذخیره قانونی بانک‌ها فراهم ساخته است.»گفتنی است، ذخیره قانونی همان پولی است که هر بانک موظف است درصدی از منابع خود را به عنوان ضمانت در اختیار بانک مرکزی قرار دهد.