صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸  ، 
کد خبر : ۱۹۶۷۹۰
دی، روز اقتدار ملی

9 دی، روز اقتدار ملی


تاریخ، هیچ انقلابی را پر طراوت‌تر از انقلاب ما سراغ ندارد. تاریخ هیچ جنبش اجتماعی را سر زنده‌تر از جنبش امام خمینی(ره) ندیده است. سّر چنین پویایی و روح افزایی در انقلاب ما چیست؟ پاسخ آن روشن است. چون تاریخ، هیچ مردمی را وفادارتر از مردم ما به ارزش‌های الهی و انسانی سراغ ندارد.
تاریخ انبیاء مشحون از بی‌وفایی مردم به فرستادگان الهی است. تاریخ انسانیت، سراسر غفلت و جهل و نقض عهد و پیمان مردم با رهبران الهی و نسبت به سرنوشت و سرانجام کار خود است.
با آنکه خداوند مدام آیات خود را در "آفاق" و "انفس" به بشر نشان می‌دهد اما انسانها مسیر عصیان و تباهی و نهایتا شرک، کفر و نفاق را می‌پیمایند.
انقلاب اسلامی ما به رهبری امام خمینی(ره) یک رکورد دار در تاریخ بشر است، رکورد دار نه از این جهت که یک رهبر الهی در راس آن بود، رکوردار از اینکه مردمی الهی و پاکباخته پای آن ایستاده‌اند.
اکنون بیش از سه دهه از حیات انقلاب می‌گذرد و رویش‌های مردمی انقلاب به قدری است که ریزش‌های آن آسیبی به تداوم انقلاب نمی‌زند.
امروز 9 دی است. سالروز قیام تاریخی ملت برای دفاع از ارزش‌های انقلاب. امروز روزی است که کفار و منافقین از آسیب به انقلاب مایوس شدند و دوباره به سوراخ‌های تاریک خوف و غفلت خزیدند. امروز روزی است که چشم فتنه را مردم در آوردند و انقلاب سوم را در تاریخ معاصر رقم زدند.
روز 9 دی روز تجلی اقتدار ملی در برابر پیچیده‌ترین تهاجم نرم دشمن است. روز 9 دی روزی است که مردم دشمنان داخلی را به نام و نشان مورد لعن و نفرین قرار دادند و پیمان همیشگی خود را با نظام و رهبری معظم انقلاب تجدید کردند.
روز 9 دی روزی است که مردم مهر مشروعیت مردمی را پای انقلاب با جوهر بصیرت زدند و به تماشای زیبایی‌های مشروعیت الهی نظام ایستادند.
روز 9 دی روزی است که همه آموزه‌های مردم از حادثه عاشورا و عبرت آموزی از بی‌وفایی مردم به علی(ع) در دوران حکومت که در حافظه تاریخی ملت شکل گرفته بود کاربرد خود را نشان داد.
روز 9 دی روزی است که ملت تمرین "حضور" جهت آمادگی برای "ظهور" مولایشان داشتند و امتحان الهی یک منتظر را به بهترین شکل نشان دادند.
مردم در روز 9 دی کمر فتنه را شکستند و سرمایه‌گذاری وسیع سیاسی، مالی و امنیتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس فریبکار در آشوب‌های خیابانی را به باد دادند.
امروز بازخوانی شکل‌گیری فتنه و باز تعریف اندازه‌های آن خالی از لطف نیست.
قصه از کجا آغاز شد؟ دشمنان ضربه را از کجا وارد کردند؟ راه را کجا غلط رفتند که به بیراهه رسیدند؟
قرآن به اهل ایمان می‌فرماید؛ یهود و نصارا را به دوستی نگیرید، هر که آنها را به دوستی بگیرد از آنان خواهد بود. (مائده 51)
قصه از آنجا شروع شد که عده‌ای که روزگاری با اهل ایمان و اهل انقلاب بودند به خاطر حکومت دو روزه دنیا در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری رفتند با کفار سلطنت طلب و مارکسیست‌ها و نیز با منافقین از خدا بی‌خبر بستند و با رنگ سبز به استقبال نسخه دیکته شده کودتای مخملی جرج سوروس یهودی و جین شارپ و ریچارد رورتی مسیحی رفتند. دوستی با آن ناکثان را تا آنجا پیش بردند که به "ولایت الله و رسول و الذین آمنو" (مائده56) پشت کردند. هر چه به آنها گفتیم آقا شایسته شما نیست با راسموسن، دبیر کل ناتو آن قدر دوستی کنید تا آنجا که با هم نرد عشق ببازید، گوش نکردند.
با عقلای آنها صحبت کردیم گفتیم پای بیگانگان (بخوانید یهود و نصارا) را نباید به رقابت‌های داخلی بکشانید، گوش ندادند. تا آنجا پیش رفتند که اوبامای مسیحی، نتانیاهو و شیمون پرز یهودی و سارکوزی بی‌دین تمام قد پیش پای آنها بلند شدند و ادای احترام کردند. یهودیان رژیم صهیونیستی رسما گفتند اصلاح طلبان به نمایندگی ما با جمهوری اسلامی می‌جنگند. مسیحیان رسما گفتند ما از صداهایی که در خیابان‌های شمال شهر تهران به گوش می‌رسد حمایت می‌کنیم. اهل فتنه این رسوایی را شنیدند و دم نزدند. به نصایح مشفقانه رهبری معظم انقلاب در دو خطبه آگاهی بخش جمعه توجه نکردند کار را تا آنجا پیش بردند که در 13 آبان دست دوستی با دشمن ملت ایران یعنی آمریکا دادند در روز قدس پیمان دوستی با یهودیان صهیونیست غاصب در سرزمین‌های اشغالی بستند و با شعار نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران این پیمان را امضا کردند.
در روز 16 آذر به امام امت(ره) این شبیه‌ترین مردم به پیامبر(ص) در عصر ما به جان جان ملت ایران اهانت کردند و از همه بالاتر در روز عاشورا حریم شعائر الهی را پاس نداشتند و آتش به خیمه‌های
امام حسین(ع) زدند و در صف یزیدیان قرار گرفتند. این نتیجه دوستی با یهود و نصارا و گوش ندادن به آیات الهی قرآن و نصایح خداوند تبارک و تعالی است.
یک سال و چند ماه از شرارت اهل فتنه می‌گذرد هیچ اثری از پشیمانی آنها دیده نمی‌شود. آنها هر روز خوراک سیاسی برای غول‌های رسانه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت فریبکار انگلیس مهیا می‌کنند. تیم رسانه‌ای آنها در لندن و واشنگتن هنوز فعال است. آنها روزهای آخر حیات سیاسی خود را می‌گذرانند. دشمن آنها را فرسوده و از دست رفته می‌داند و به دنبال باز تولید فتنه جدید با نسلی از همین جماعت فرتوت است. باید آماده بود و با عنصر آگاهی و بصیرت این آماده باش را حفظ کرد.
انقلاب با نوزایی و نوسازی خود بالنده‌‌ترین دوران خود را طی می‌کند. انقلاب‌ها را با دشمنانش می‌شود شناخت. اگر این دشمنی پایان پذیرد دیگر انقلابی در کار نیست. انقلاب اسلامی از بیرون توسط کفار و مشرکین و از درون توسط منافقین همواره تهدید می‌شود. آن روز که این نزاع و تهدید دائمی با غلبه حق پایان پذیرد پایان تاریخ زمین است.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات