صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹  ، 
کد خبر : ۲۰۹۶۴۲

اخبار ویژه برخی روزنامه های 8 اسفند 89



 

جمهوری اسلامی

بصیرت :از شهرستان پاکدشت خبر می‌رسد طی شب‌های گذشته سرقت احشام توسط سارقان مسلح در روستاهای اطراف این شهرستان ادامه یافته است. به گزارش اهالی محلی، یک فقره سرقت در حاجی‌آباد هداوند که طی آن 70 میش دزدیده شد و 8 قوچ نیز سربریده در محل رها شد و فقره دیگر در قرمز تپه که طی آن 180 میش توسط 8 سارق ربوده و با کامیون حمل شد. شاهدان عینی گفتند سارقان به کلاشینکف مسلح بودند. هفته گذشته در پی چاپ طومار جمعی از دامداران پاکدشت در روزنامه جمهوری اسلامی، فرمانداری این شهرستان موضوع را تکذیب کرد و یادآور شد سارقان دستگیر شده‌اند ولی اهالی می‌گویند سرقت‌ها بیش از گذشته ادامه دارد.

*** سفیر ایران در سوریه از مردم لیبی خواست اطلاعات خود درباره امام موسی صدر را در اختیار ایران قرار دهند. حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی در گفت‌وگو با مهر در رابطه با پیگیری‌های صورت گرفته برای مشخص‌شدن سرنوشت امام موسی صدر که گفته می‌شود توسط رژیم قذافی ربوده و زندانی شده است گفت: امام موسی صدر زنده است و تمامی ادله حاکی از زنده‌بودن ایشان است. سفیر ایران در سوریه اظهار داشت: از مردم شجاع و مقاوم لیبی درخواست دارم چنانچه خبری از امام مقاومت دارند به نحو مقتضی ما را در جریان بگذارند. وی افزود: مسئولیت جان امام موسی صدر همچنان برعهده قذافی است و انتظار می‌رود سازمان‌های بین‌المللی در این جهت به وظایف خود عمل کنند. امام موسی صدر در سوم شهریور 1357 به دعوت قذافی به لیبی سفر کرد ولی هرگز از این سفر برنگشت.

قدس

روسیه: به جز اس 300 ، تسلیحات دیگر به ایران می فروشیم!

عصر ایران- مدیر بخش فروش سلاح روسیه گفت: با وجود لغو صادرات موشکهای اس 300 به ایران، اما فهرستی از تسلیحات روسی برای فروش به تهران آماده شده است. به گزارش روزنامه اماراتی ال خ ل ی ج، میاخئیل دمتریاف گفت: همکاری نظامی میان روسیه و ایران متوقف نمی شود.

اقدام جدید منافقین برای پوشاندن افتضاحات

جهان - مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین تروریست، پس از تلاش برای تحریک فتنه گران در ایران این بار به هوچی گری علیه عراق دست زده است. رجوی در اظهاراتی مداخله جویانه خواستار برپایی «روز خشم» در عراق شد و مخالفان را به شورش علیه «مالکی» فرا خواند.

نظرسنجی تلفنی منافقین از شهروندان

جوان آنلاین- به تازگی افراد ناشناسی در خارج از کشور به نمایندگی از گروهک تروریستی منافقین و در تماس تلفنی با منازل مردم مناطق مرزی از جمله شهرهای شمال شرقی و غربی کشور با طرح سؤالات انحرافی به نمایندگی از گروهک تروریستی منافقین و در نظرسنجی از مخاطبین پیرامون وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور اقدام کرده اند.

روایت احمد ناطق نوری از توصیه رهبری درباره هاشمی

خبر آنلاین - احمد ناطق نوری عضو هیأت رئیسه مجلس به توصیه رهبر انقلاب درباره هاشمی رفسنجانی اشاره و خاطرنشان کرد: بنابر آنچه من از دوستان شنیدم رهبر انقلاب یکی دو ماه قبل در یک نشست فرمودند: آقای هاشمی را باید نگه داریم؛ سیدحسن را باید جذب کنیم.

اینها نشان می دهد که ایشان همان شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی را دنبال می کنند.

علت آشوب 25 بهمن افزایش قیمت گاز بود!

شبکه ایران- شیرین عبادی از فعالان مخالف ایران و از وکلای فرقه غیرقانونی بهائیت به افشای طرحهای سوخته فتنهگران پس از اجرای هدفمندی یارانه ها پرداخت و گفت: وقتی قیمت گاز چهار برابر می شود و یا میزان بهای ارزاق عمومی به شدت گران می شود(! )، حتی مردمی که سیاسی نیستند نیز درصدد اعتراض بر می آیند.

دفتر شبکه اهل بیت(ع) در قم پلمب شد

شیعه نیوز - دفتر شبکه ماهواره ای اهل بیت (ع) به علت رفتار مغایر با وحدت در قم به دستور دادگاه ویژه بسته شد. شبکه ماهواره ای اهل بیت (ع) یک شبکه غیرانتفاعی است که توسط یک روحانی افغانی تبار به نام «اللهیاری» در آمریکا اداره می شود.

خیال پردازی روزنامه آمریکایی درباره گزارش آمانو

عصر ایران - روزنامه محافظه کار آمریکایی «وال استریت ژورنال» در گزارشی مدعی شد که در گزارش جدید مدیرکل آژانس اتمی، به تلاش ایران برای دستیابی به تکنولوژی سوارکردن کلاهکهای هسته ای بر روی موشکهای دور برد اشاره شده است.

کشتی توقیفی ایران در هنگ کنگ آزاد شد

مهر- محمدحسین داجمر رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی ایران از آزادی یک فروند کشتی توقیف شده این شرکت در هنگ کنگ خبر داد.

بقایی: نامزدیم را نه تأیید می کنم نه تکذیب

ایلنا- حمید بقایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و مشاور ویژه رئیس جمهور در امور آسیا و خاورمیانه گفت: کاندیداتوری در دور بعدی ریاست جمهوری را نه تأیید و نه تکذیب می کنم. بقایی گفت: معتقدم در حال حاضر باید کارهایمان را انجام دهیم و سراغ حاشیه ها نرویم. اینها همه سؤالات و حرفهای حاشیه ای است که همه شان ساختگی است.

کتاب جدید هاشمی درباره فتنه

مشرق- هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی چهره های سیاسی گفته است، به زودی کتابی از وی منتشر می شود که دربردارنده دیدگاه های وی پیش و پس از انتخابات 88 است.

نسخه مجمع روحانیون برای «سید حسن»

مشرق- در جلسه اخیر مجمع روحانیون برخی اعضا نسبت به دوری گزیدن سیدحسن خمینی از جلسات اصلاح طلبان اظهار نگرانی کرده و مصوب کرده اند که گرچه سیدحسن خمینی از شرکت در جلسات سیاسی پرهیز دارد، اما او را به گعده ها و مراسم ها دعوت کنند.

کیهان

شارپ: نسخه ما حرف نداشت اپوزیسیون ایران ناشی بود (خبر ویژه)

یکی از طراحان کودتای مخملی در سازمان سیا به جای اعتراف به شکست طراحی های این سازمان علیه جمهوری اسلامی ایران ادعا کرد که اپوزیسیون تفکر و عملی استراتژیک نداشته است.

اظهارات جین شارپ در حالی است که گروهک های ضد انقلاب و دست اندرکاران فتنه سبز با اطاعت کامل صرفاً راهبرد دیکته شده از سوی سرویس های جاسوسی سیا و ام آی6 و تئوریسین هایی چون شارپ، جرج سوروس، ریچارد روروتی، جان کین، مایکل لدین و... را در پیش گرفته بودند.

شارپ در مصاحبه با تلویزیون دولتی انگلیس هر چند ادعا کرد با سازمان سیا همکاری ندارد اما گفت: در ایران به نظر می رسید که جنبش سبز و مخالفان خیلی چیزها را بلد بودند اما نشانه ای از اینکه مبارزه بدون خشونت را عمیقاً فهمیده باشند به چشم نمی خورد. شاید آنها به اندازه کافی برنامه ریزی نکرده بودند.

وی همچنین گفته است: اگر مخالفان در ایران مبارزه بدون خشونت را عمیقاً مطالعه نکرده اند و حکومت را با دقت بررسی نکرده اند که بفهمند چرا اینگونه عمل می کند و اگر نمی دانند که چطور باید تفکر و عملی استراتژیک داشته باشند، نتیجه این می شود که اغلب برای یکی دو تا راهپیمایی برنامه ریزی می کنند و فکر می کنند سقف حکومت به شکلی معجزه آمیز فرو می ریزد. اینگونه موفق نخواهند شد. ما دانش استراتژیک لازم را در جزوه ای گنجانده ایم که راهنمایی است جهت برنامه ریزی استراتژیک. مخالفان گاه فکر می کنند همه چیز را بلدند و به همین خاطر لاجرم شکست می خورند چون به اندازه کافی آگاه نیستند.

این اظهارات در حالی است که عناصر اصلی سازمان اغتشاش و آشوب 88، ماه های متمادی با سرویس های سیا و موساد و ام آی6 در ارتباط بودند و کارورزی های لازم را چه قبل از راه اندازی آشوب و چه بعد از آن سپری کرده اند.

آنها در عرصه میدانی نیز تمام راهبردها و تاکتیک های دیکته شده را در پیش گرفتند که القای پیشاپیش تقلب در انتخابات، تشکیل کمیته صیانت از آرا، متوسل شدن به نمادها و سمبل های فریبنده، گردآوری رنگین کمانی از مخالفان حول محور نفی، تن ندادن به قانون و تلاش برای انسداد مکانیزم های حقوقی حل اختلاف، ایجاد آشوب خیابانی، ترور و کشته سازی، و حمله به ارکان قانون اساسی از آن جمله است.

نکته جالب، اقدام تبلیغاتی BBC- به عنوان بازوی تبلیغاتی سرویس جاسوسی MI6 انگلیس- در خدمت مستقیم سازمان CIA و ترویج راهکارهای عملیاتی توصیه شده از سوی کسانی نظیر جین شارپ است. بی بی سی هر چند ادعا کرد شارپ آدم فقیری است که در محله ای کارگرنشین در بوستون زندگی می کند! اما در عین حال اذعان کرد که وی به بسیاری از کشورهای مخالف آمریکا برای راه اندازی تنش و اغتشاش سفر کرده است.

نه بی بی سی و نه شارپ توضیح نداده اند که اگر حقیقتاً دنبال مردم سالاری هستند چرا در ماجرای آشوب های اجتماعی- اقتصادی گسترده چند ماه پیش در کشورهای اروپایی (انگلیس، آلمان، فرانسه و ایتالیا) که با سرکوب شدید معترضان همراه بود، مطلقاً سکوت کردند و نسخه های «رهاسازی خویشتن» را برای مردم اروپا ارائه نکردند؟

گیتس: کدام دیوانه ای ما را به جنگ افغانستان و عراق کشاند؟! (خبر ویژه)

وزیر دفاع آمریکا تلویحاً مقامات این کشور طی 10 ساله گذشته را دچار بیماری مغزی توصیف کرد.

رابرت گیتس که از دولت بوش تا به امروز در مسند وزارت دفاع قرار دارد، ضمن یک سخنرانی در دانشکده افسری آمریکا گفت: اگر کسی در آینده وزیر دفاع آمریکا شود و به کاخ سفید و رئیس جمهور پیشنهاد کند که تعداد فراوانی نیروی نظامی به آسیا، خاورمیانه و یا آفریقا گسیل کند، باید سلامت مغز وی مورد آزمایش قرار گیرد.

رئیس اسبق سازمان سیا این را هم گفته است که «ایالات متحده نباید بعد از این درگیر جنگ هایی مانند جنگ افغانستان و عراق شود. ما نباید درس های سختی را که از این دو جنگ یاد گرفتیم، فراموش کنیم.

تحلیل گران بسیاری در آمریکا و غرب براین نکته اتفاق نظر دارند که قشون کشی آمریکا به افغانستان و عراق، جز فرو بردن ابهت و قدرت این کشور در باتلاقی بزرگتر از باتلاق ویتنام و فراهم کردن فرصت برای اقتدار بیشتر ایران، نتیجه دیگری به همراه نداشته است.

ایران دست موساد را در حمله رایانه ای استاکس نت خوانده بود (خبر ویژه)

کارشناسان می گفتند ویروس استاکس نت می تواند فرایند غنی سازی اورانیوم در ایران را برای 2 سال به تعویق اندازد اما گزارش های منتشره این امید اسرائیل را بر باد داد.

این مطلب را نیردفوری کارشناس و تحلیل گر صهیونیست در گفت وگو با شبکه 2 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد. مجری کانال تلویزیون اسرائیل درباره ویروس رایانه ای استاکس نت گفت: غرب و اسرائیل گمان می بردند ویروس استاکس نت فعالیت های هسته ای ایران را برای مدت ها به تعویق می اندازد در حالی که اطلاعات بدست آمده خط بطلانی بر این گمانه زنی بود و نشان می دهد نیروگاه نطنز با سلامت کار می کند.

مجری کانال 2تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: ایرانی ها، سیستم های جدیدی را جایگزین سیستم های آلوده به ویروس استاکس نت کردند.

به گزارش العالم «نیردفوری» کارشناس صهیونیست در گفتگو با کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: بعد از حمله ویروس استاکس نت به سیستم های رایانه ای برنامه هسته ای ایران، اغلب کارشناسان بر این باور بودند که این ویروس فرآیند غنی سازی اورانیوم را به مدت دو سال به تعویق می اندازد. اما یک مرکز پژوهشی با منتشر کردن گزارشی مفصل درخصوص وضعیت نیروگاههای هسته ای ایران پس از آلوده شدن به ویروس رایانه ای استاکس نت، امیدهای ما را بر باد داد. این گزارش حاکی از آن بود که ایرانی ها دستگاه های سانتریفیوژ جدیدی را جایگزین دستگاه های آلوده به ویروس کردند و فرایند غنی سازی اورانیوم عملا دست خوش تغییر نشده است.

وی با بیان اینکه «این گزارش اسرائیل و غرب را بشدت نگران کرد»، افزود: مسئله دیگری که نگرانی اسرائیل و غرب را دو چندان کرد، این بود که ایرانی ها از تاکتیک های ما برای توقف برنامه هسته ای خود مطلع شدند.

دفوری گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی در سایت های هسته ای ایران دوربین هایی را نصب کرده است و تصاویری از تلاش های بی وقفه کارکنان سایت های هسته ای را برای سرعت بخشیدن به روند برنامه صلح آمیز هسته ای نشان می دهند و گویا ایرانی ها برای جبران وقفه ایجاد شده در برنامه هسته ای بطور شبانه روزی فعالیت می کنند.

یک شرکت مطرح در زمینه امنیت اینترنت در تازه ترین تحقیق خود درباره ویروس استاکس نت اعلام کرده است که به دلیل عدم اتصال تاسیسات نطنز به اینترنت این ویروس قادر نبوده است بطور مستقیم وارد آن شود.

روزنامه «نیویورک تایمز» می نویسد: شرکت امنیتی «سیمانتک» در گزارش سالانه خود تاکید کرده است که حمله مستقیمی به نطنز وجود نداشته است.

یکی از مدیران این شرکت گفته است: این احتمال وجود دارد که یک مرکز سری مانند نطنز مستقیماً به اینترنت متصل نباشد، بنابراین یک مهاجم ممکن است سعی کند سازمان های صنعتی را آلوده کند که احتمالا با نطنز تبادل اطلاعات دارند.

جروزالم پست: انقلاب های خاورمیانه از ایران سرچشمه می گیرد (خبر ویژه)

یک روزنامه صهیونیستی نوشت: ریشه اعتراضات و ناآرامی های خاورمیانه در ایران است و چاره آن هم در چرخش توجهات به سمت همین کشور است.

جروزالم پست با اشاره به برخی تحلیل ها که رژیم صهیونیستی را به خاطر نپذیرفتن مذاکره و صلح با فلسطینی ها مقصر رویدادهای انقلابی اخیر در منطقه معرفی می کنند، نوشت: این تحلیلگران غافل از این هستند که اوضاع طوفانی میدان التحریر قاهره، قابل تسری به میدان مناره در رام الله نیز هست. شرایط اضطراری جاری از ایران برمی خیزد. ایران یک ویروس واگیر است که کل منطقه و نه تنها اسرائیل را دربر می گیرد و مشتعل می سازد. ایران فعالانه به دنبال صدور اسلام رادیکال به مصر، اردن، لبنان، یمن، سومالی، بحرین، عراق و عربستان است. ایران دنبال نابودی رژیم های طرفدار غرب است و از حماس و حزب الله حمایت می کند.

این روزنامه افزود: این کار فقط از عهده ایران ساخته است که اسرائیل را تبدیل به دیو خطرناکی برای وحشت غرب نسبت به خاورمیانه در حال دگرگونی کند و مقامات غربی را بترساند.

روایت آلمانی از خفّت دیپلماسی برلین در برابر ایران (خبر ویژه)

سفر وزیر خارجه آلمان به ایران برای آزادی 2 خبرنگار دستگیر شده، سیاست خارجی برلین را نزد حاکمان ایران به خواری کشاند.

روزنامه تاگس سایتونگ به ماجرای آزادی دو خبرنگار آلمانی پرداخت که در ایران بازداشت شده بودند و در جریان سفر گیدو وستروله وزیر خارجه آلمان به تهران آزاد شدند. این روزنامه نوشت سفر وستروله نقض تحریم علیه ایران بود. دو خبرنگار نشریه بیلد زونتاگ در تلاش برای مصاحبه با پسر یک متهم محکوم به اعدام (سکینه آشتیانی) بازداشت شدند. آنها بدون مجوز مطبوعاتی وارد ایران شده و در تماس تلفنی از مینا احدی به عنوان مترجم استفاده کرده بودند. از دید ایران تعیین کننده است که احدی عضو دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری است که در پی سرنگونی انقلاب جمهوری اسلامی است و در این کشور به عنوان سازمانی تروریستی محسوب می شود. صرف نظر از این نکته، در آلمان نیز این حزب به عنوان گروهی افراطی زیر نظر سازمان اطلاعات داخلی آلمان است. از این گذشته احدی در بین ایرانیان در تبعید و اعضای جنبش دموکراسی خواه ایران شخصیتی مشکوک دارد. زیرا او تا حد زیادی مسئول است که یک گردهمایی موسسه هاینریش بول در سال 2000 با جنجال پایان یافت. این ماجرا به زندان طولانی چندین شرکت کننده منجر شد. زندانیان سابق- برای نمونه اکبر گنجی- مینا احدی را متهم کردند با علم به عاقبت این ماجرا این اقدام را کرده تا خود را مطرح کند.

این روزنامه اضافه می کند: اکنون که 2 روزنامه نگار آلمانی آزاد هستند می توان گفت این مسافرت ترکیبی بود از حماقت و بی مسئولیتی. آنها باید می دانستند که اقدامی چون سفر بدون روادید معتبر مطبوعاتی بهانه به دست مقام های ایرانی خواهد داد. و فعالیت زنی را که سازمانش در ایران به تروریسم شناخته می شود به عنوان مترجم در آن سوی تلفن آوردن نهایت ناسنجیدگی است. آنها با اقدام ناشی از مسئولیت نشناسی خود ماهها سیاست داخلی آلمان را فلج کردند و درست در روزی که قرار بود مخالفان جمهوری اسلامی به خیابان بیایند، سیاست خارجی آلمان را نزد حاکمان ایران به خواری واداشتند.

با این رگبار بیانیه و منشورک آب بر سر اپوزیسیون گرفتید! (خبر ویژه)

گرگیجه کامل بر سازمان رسانه ای و سیاسی فتنه مستولی شده است. این سرگیجه ناشی از عیارسنجی 25 بهمن و اول اسفند باعث شد تا شورای شبح مانندی موسوم به شورای هماهنگی راه سبز در کمتر از 10 روز 4 بیانیه صادر کند! گروه نقابدار مذکور شماری از اصلاح طلبان فراری را شامل می شود، همچنین نوشته متناقضی را تحت عنوان «منشور» منتشر کردند که باعث اعتراض های جدی در اردوگاه ضدانقلاب شد.

یکی از همکاران فراری نشریات زنجیره ای درباره حرکت های ساده انگارانه شورای اشباح نوشت: «کار مهم غافلگیر کردن است. برای غافلگیر کردن حاکمیت نمی توان اعلام کرد که فلان روز فلان جا تجمع می کنیم، وقتی مخالفان در گروه های پر تعداد نمی آیند، کشاندن عده ای محدود به خیابان از طریق شبکه های مجازی آیا به تله انداختن آنها نیست؟». نیک آهنگ کوثر همچنین اشاره منافقانه اصلاح طلبان به نام اسلام و امام را باعث تفرقه در اردوگاه اپوزیسیون خوانده است.

سایت بالاترین نیز به قلم یکی از اعضای اپوزیسیون (مصطفی صابر ) شورای هماهنگی سبز را متهم به خدمتگزاری برای حاکمیت کرد و نوشت: کسانی که خود را شورای هماهنگی سبز می نامند همین ابتدای کار رکورد احمق حساب کردن مردم و مخالفان را شکستند. اینکه چهار تا بیانیه بدهی و از مخالفان بخواهی شعار یاحسین میرحسین، یامهدی شیخ مهدی سر بدهند، یعنی دعوت به شعار مذهبی و کند کردن ماهیت ضداسلامی جریان سبز. آیا اینها ستون پنجم جمهوری اسلامی در مقابل صف سرنگونی نیستند. آنها آن قدر مخالفان را احمق فرض کرده اند که انتظار دارند هدایت اپوزیسیون را هم به دست بگیرند. رکورد را در واقع اینجا شکسته اند.

نویسنده وبلاگ گامی به جلو نیز در تحلیل خود تصریح می کند: شورای هماهنگی دستخوش سردرگمی است. موسوی و کروبی درخواست تجمعی برای 25 بهمن کردند. پس از آن، همین شورا خواستار تجمع در اول اسفند شد و پس از آن منشوری را منتشر کردند. باید دید اپوزیسیون سبز در این ماجراها چه به دست آورد و حاکمیت چه به دست آورد؟ حاکمیت اقدام به حصر موسوی و کروبی کرد، اصولگرایان ناراضی را واداشت تا 25 بهمن را محکوم کنند و حتی نمایندگان اصلاح طلب مجلس را نیز به رفتاری مشابه واداشت. به این ترتیب حاکمیت توانست یک گام به پیش بردارد و نه تنها موسوی و کروبی را به بدترین شکل ممکن زندانی کند، بلکه جو سنگینی را نیز حاکم کند. به این ترتیب، برنده 25 بهمن و اول اسفند حاکمیت بوده است.

برخی همکاران بالاترین معتقدند که ماجرای اعتراض و تجمع به عنوان یک امر دستمالی شده، تبدیل به یک مضحکه شده است همچنان که یکی از آنها نوشت: شیوه نوین مبارزه را از ما بیاموزید! هر هفته یک اعتراضی نموده و سپس به صرف چای، قلیان و یا کاپوچینو مشغول می شویم 6روز بعدی را به استراحت پرداخته و چنانچه کسی کشته شده بود اظهار تاسف کرده لینکی در بالاترین گذاشته و لینک های مربوطه در فیس بوک را لایک کرده، به صرف چای و شیرینی و تنقلات ادامه داده تا هفته بعدی. یادمان نرود که یادآور شویم چنانچه کروبی و موسوی را دستگیر کردند ایران را قیامت خواهیم کرد اما خواهشاً اگه دستگیرشون کردن صداشو در نیارین. داریم تجدیدقوا می کنیم برای بعد.

کاربر دیگری هم نوشته است:آخه مگه کارناوال اجرا می کنیم که فراخوان بدیم و تلفات روی دستمون بمونه و روز از نو روزی از نو؟ یا طرح ندین یا طرحی بدین که باعث هرز رفتنمون نشه.

محسن سازگارا هم در شانصدمین پیام ویدئویی خود گفته که «هفته ای یک اعتراض، پیشنهاد ماست اما هر کس بخواد می تونه هر روز به خیابون بره». اما نویسنده خودنویس (با اسم مستعار) معتقد است این فراخوان ها یک مشکل بزرگ دارد و آن کنترل با دقت شبکه مجازی از سوی حاکمیت است که بهتر از ما خودشو آماده می کند. حاکمیت بسیار ماهرانه در برابر شبکه مجازی عمل کرده و تاکتیک هایی را به کار برده که خارج از قیل و قال های مجازی ما موفق هم بوده است.

خاطر نشان می شود نوشته های پرحجمی نیز در فضای مجازی و در شبکه های گوناگون ضدانقلاب منتشر شده مبنی بر اینکه اشاره شورای کذایی بر اجرای قانون اساسی ارتباط نیم بند جریان های اپوزیسیون را نیز از هم می گسلد.

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات