تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹  ، 
کد خبر : ۲۳۲۸۶۲
آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان هشدار داد:

عزم جریان انحرافی برای شرکت در انتخابات با پول بی‌حساب و امکانات ویژه


دبیر شورای نگهبان قانون اساسی با حساس خواندن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه و روحانیت باید با بصیرت کامل مراقب توطئه های فتنه گران و جریان انحرافی در انتخابات آینده باشند. به گزارش مهر آیت الله احمد جنتی در یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین و 6 هزار شهید استان قم که با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و مسئولان استان و کشور در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، گفت: بدانید که جریان انحرافی با پول بی حساب و امکانات ویژه ای که در اختیارش است، قصد شرکت در انتخابات و حضور در عرصه های حساس کشور دارد که باید با هوشیاری کامل مراقب شیطنت های آنها بود. وی با ابراز تاسف از اینکه برخی از مسئولان کشور در دام جریان انحرافی افتاده اند، ادامه داد: از همان ابتدای انقلاب اسلامی گروه های زیادی با سپاه پاسداران و بسیجیان دشمنی و کینه ورزی می کنند و سعی در تخریب و تضعیف این نیروهای مخلص دارند. دبیر شورای نگهبان قانون اساسی افزود: از دیدگاه برخی از فتنه گران داخلی و استکبار خارجی نیروهای بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی مجرم هستند و باید نابود شوند!
امام جمعه موقت تهران با تصریح این مطلب که جرم نیروهای بسیجی سرسپردگی و اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه است، اظهار داشت: اگر دفاع از انقلاب، الگوگیری از ائمه اطهار(ع)، شهادت طلبی، جان برکفی، سرکوب فتنه گران داخلی و مبارزه با توطئه های استکبار جهانی، مبارزه با آثار فساد و ساده زیستی جرم است، باید به فتنه گران داخلی و دشمنان خونخوار خارجی بگوییم که دلسوزان نظام حامی افکار و اندیشه نیروهای مخلص بسیجی و سپاهی هستند و خواهند بود. جنتی با بیان اینکه تهدید به ترور سردارعلی سلیمانی توسط سناتورهای آمریکایی، یک خیال باطل است، بیان داشت: الحمدلله دشمنان ما کودن هستند و نمی دانند که بسیجیان عاشق ایثار و شهادتند و با خون خود با آرمان های انقلاب اسلامی عهد بسته اند.وی افزود: بعد از تهدید نافرجام و بی جهت آمریکایی ها، سردار سلیمانی در میان جوانان، دانشگاهیان و نمایندگان مجلس به محبوبیت خاصی رسیده است که همگی از الطاف و عنایات خداوند است. وی با تاکید بر اینکه امروز فتنه گران، جریان انحرافی، منافقان و دیگر سرسپردگان استکبار جهانی لحظه ای از دشمنی و توطئه آفرینی علیه آرمان های انقلاب اسلامی کوتاهی نمی کنند، گفت: خوشبختانه اکنون انقلاب اسلامی در همه ابعاد نظامی، صنعتی، علمی و عمرانی به دستاوردهای باورنکردنی رسیده و بدخواهان نظام نمی توانند هیچ اقدامی علیه کشور ما داشته باشند. دبیر شورای نگهبان قانون اساسی با گرامیداشت یاد شهدای حادثه انفجار پادگان ملارد گفت: فلسفه ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی زنده شدن ولایت فقیه و جاری شدن حکومت اسلامی است.
جنتی وظیفه بسیجیان را در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر می بینید که این نظام رشد و نمو دارد و توطئه دشمنان تاثیری ندارد، به برکت و معجزه خون پاک شهداست که به مثابه یک پشتوانه قوی انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده اند. وی از خطر جریان های انحرافی در طول تاریخ خبر داد و بیان داشت: فکر می کنم در تاریخ مستندتر و روشن تر از واقعه غدیر خم نداشته باشیم اما جریان انحرافی آنچنان حساب شده و دقیق برنامه ریزی کرد که امیر المومنین(ع) به همراه حضرت زهرا(س) بعد از چند ماه می رفتند در خانه انصار و مهاجرین ومستندات این واقعه "اظهر من الشمس" را یادآوری می کردند! آیت الله جنتی با تاکید براینکه خداوند وقتی در قرآن صراحتا و با هشدار کامل به پیامبر گرامی اسلام ابلاغ می کند که با معرفی امیرالمومنین درغدیر خم دین را از نقص نجات دهد،افزود: جریان انحرافی توانایی انکار خورشید را نیز دارند و می توانند بارزترین حقایق عالم را حاشا کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات