صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۱  ، 
کد خبر : ۲۵۳۹۸۹

اخبار ویژه برخی روزنامه های شنبه 1391/11/7


جام جم

 

."..

 عضو نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل متحد در پاسخ به ادعاهای ضد حقوق بشری نماینده کانادا علیه کشورمان گفت: بر اساس اسناد سازمان ملل، کانادا، از بارزترین ناقضان حقوق بشر و حقوق اقلیت هاستبه گزارش واحد مرکزی خبر از نیویورک، محمد علی متقی نژاد، عضو نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل در نشست شورای امنیت و بلافاصله بعد از ادعای مغرضانه نماینده کانادا تاکید کرد: ادعاهای نماینده کانادا صحت ندارد و دولت کانادا خود بزرگترین ناقض حقوق اقلیت ها در این کشور استوی افزود: مایه تاسف است که دولت کانادا در راستای سیاست خارجی تنگ نظرانه خود، از ابزار شورای امنیت بعنوان تریبونی برای بیان دشمنی های خود برضد مردم ایران استفاده می کند11 " ژآنت ناپولیتانو، وزیر امنیت داخلی آمریکا وزیر امنیت داخلی آمریکا درباره احتمال وقوع حمله سایبری گسترده به وسعت حملاتسپتامبر هشدار دادبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، وزیر امنیت داخلی آمریکا در دور جدید فضاسازی به منظور توجیه اقدامات مداخله جویانه و تجاوزات این کشور در منطقه، درباره احتمال وقوع «حمله سایبری گسترده به وسعت توفان ساندی در آمریکا که به قطع برق در مناطق وسیعی از شمال آمریکا در سال گذشته منجر شد، با خساراتی در حد و اندازۀ حملا ت11 سپتامبر» هشدار دادژانت ناپولیتانو در سخنانی مدعی شد: حمله سایبری گسترده مشابه به حملات یازدهم سپتامبر در راه است و در نتیجه این حمله زیرساخت های اساسی در آمریکا از جمله آب و برق و گاز با خطر بزرگی روبرو هستندجام جم آنلاین خبر داد

روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: صدها هزار ایرانی مبتلا به بیماری های صعب العلاج به دلیل پیامدهای ناخواسته تحریم های بین المللی، در معرض خطر عاجل قرار گرفته اند. تحریم های مذکور باعث کمبود شدید داروهای حیاتی مانند داروهای شیمی درمانی ویژه سرطان و عوامل انعقاد خون در بیماری هموفیلی شده اند.

جام جم آنلاین نوشت

روزنامه ماینیچی ژاپن با اشاره به تولید فیلم ضد ایرانی « آرگو» در آمریکا که در آن موضوع تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 58 وارونه جلوه داده شده است نوشت: ایران فیلم آمریکایی« آرگو» با کارگردانی و بازیگری بن افلک را بر خلاف واقعیت دانست و به شدت به این فیلم اعتراض کرده و در عین حال ساخت فیلمی با موضوعی مشابه فیلم آرگو که در برگیرنده واقعیت ماجرای تسخیر سفارت آمریکا است، در دست تهیه دارد.

عصرایران نوشت

صادق زیباکلام استاد دانشگاه درباره سخنان اخیر حبیب ا...عسگراولادی،با بیان اینکه آقای عسگراولادی بین مصالح سیاسی و اخلاق، دومی را انتخاب کرده است گفت:عسگراولادی برعکس توصیه ماکیاولی عمل کرده و آبرو و حیثیت و جایگاه سیاسی خودش را به اخلاق ترجیح نداده است. او می گوید آفتاب عمر من بر لب بام رسیده و اخلاق و صداقت به کار آن دنیای من می آید.

تابناک مدعی شد

یکی از اعضای جبهه پایداری که هم اکنون نماینده مجلس نیز هست، به شش ماه حبس تعلیقی از سوی دادگاه محکوم شد. رأی دادگاه به دلیل دعاوی یک نماینده بر اعتبارنامه یکی دیگر از نمایندگان پرنفوذ مجلس و اثبات کذب بودن ادعاهای مطرح از سوی وی، صادر شد. این نماینده در مصاحبه خود با رسانه دیگری، گفته بود: رئیس کمیسیون امنیت ملی، توصیه نامه هایی را با سربرگ کمیسیون امنیت ملی در حمایت از گروه امیرمنصور آریا و خاوری نوشته بود.

راه دانشجو نوشت

بدرلوسخنگوی جمعیت آبادگران جوان، ضمن تکذیب دیدار انتخاباتی این جمعیت با محمدباقر قالیباف، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری هنوز سردرگم هستند و حضورشان در انتخابات هنوز معلوم نیست؛ لذا این سردرگمی به احزاب و تشکل های سیاسی نیز منتقل شده است.

نسیم نوشت

جمشید پژویان رئیس شورای رقابت با تأکید بر اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها، گفت: یکی از دلایل تشدید تحریم ها اخلال در اجرای هدفمندی یارانه ها بود.اصلاح قیمت های نسبی، یک "باید" در اقتصاد کشور است.با پنج برابر شدن یارانه ها مخالف هستم. کالاهایی که یارانه دریافت می کردند عمدتا در سبد ثروتمندان بود و سهم کمی در سبد مصرفی فقرا داشت.

* ".
* ! .

اتهام آمریکا به 3شهروند ژاپنی
قدس آنلاین: خبرگزاری نووستی گزارش داد پلیس توکیو سه نفر از کارکنان شرکت ترابریBen Line Agencies (Japan) Ltd را به اتهام آنچه «حواله غیرقانونی پول به یکی از شرکتهای ایرانی تحت تحریمهای اقتصادی علیه تهران» خوانده است، بازداشت کرد.

ادعایی که تکذیب شد
فارس: وزارت کشور بحرین ادعای یک روزنامه این کشور در خصوص توقیف یک قایق تندرو ایرانی حامل سلاح به بحرین را تکذیب کرد.
لغو سفر شیخ الازهر به عربستان
قدس آنلاین:به تازگی شیخ الازهر مصر که قصد داشت با هواپیمای سعودی به جده سفر کند، در اعتراض به اینکه مهمانداران از اختصاص صندلی در بخش فرست کلاس هواپیما به این هیات خودداری کردند، سفر خود را لغو کرد.
احتمال پخش فیلم «آرگو»!
تابناک:شبکه نمایش سیما قصد دارد فیلم سینمایی ضد ایرانی «آرگو» را همراه با جلسه نقد و بررسی به روی آنتن ببرد.
مثال زدن جالب عبدی
جهان:عباس عبدی، فعال سیاسی درباره ورود محمد خاتمی به انتخابات در مثالی عجیب گفت: آمدن خاتمی مثل این است که بخواهیم یک فیل را از در یک ساختمان عادی وارد خانه کنیم، برای این کار یا باید در را بزرگ کنیم و یا به جای آن بچه فیل وارد آن ساختمان کنیم. مگر اینکه در اصل نیت ورود به ساختمان را نداشته باشیم یا این که از طریق زور فیل و فشار پشت آن بخواهیم در را بزرگتر کنیم!
باهنر:سالمم
الف:محمد رضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خبر منتشر شده برخی رسانه‌ها را مبنی بر اینکه وی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است ، تکذیب کردوگفت: به لطف خدا مشکل خاصی ندارم.

ایستادگی تان به کجا رسید؟
خبر آنلاین: در مناظره خباز و زاکانی در برنامه «دیروز، امروز، فردا»، زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب درباره پرونده کهریزک گفت:در برابر تخلف کهریزک هم ایستادیم.خباز از زاکانی پرسید: آن وقت ایستادگیتان به کجا رسید؟ زاکانی پاسخ داد: متهمانش را می خواهند دادگاهی کنند. خباز هم به کنایه گفت: «بعد از چهار سال»! زاکانی هم ادامه داد: ما پیگیری کردیم و دادگاهش در حال برگزاری است؛ بخشی از امور که در دست ما نیست.

تکذیب راه‌اندازی صفحه فیس‌بوک هاشمی
ایسنا:محسن هاشمی، اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر راه اندازی صفحه فیس بوک آیت ا... هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات