تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰  ، 
کد خبر : ۲۶۶۹۷۲
سردار سنایی معاون سیاسی سپاه:

افزایش اقتدار ملی ثمره تحقق شعار سال است+پاورپوینت

حل مشکلات مادی و معنوی، تقویت ثبات و آرامش کشور و نظام اسلامی و خنثی سازی دشمنی ها از کارکردهای اقتدار ملی است

معاون  سیاسی سپاه گفت: افزایش اقتدار ملی ثمره تحقق شعار سال است و این شعار، شعار زندگی و شعار همیشگی ما است. به گزارش بصیرت، سردار سنایی، معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در سخنان خود در جمع هادیان سیاسی سپاه، در بیستمین همایش سراسری هادیان سیاسی سپاه،  اظهار داشت که اقتدار یک مفهوم و مقوله پیچیده و مرکب است که به معنای ارتقای مجموعه توانمندی های نرم افزاری و سخت افزاری نظام است. اقتدار در عملکرد مسئولین خود را نشان می دهد، اگر مسئولین در وضع و اجرای قانون، در صداقت و پاکدامنی، در تلاش و خستگی ناپذیری در ابتکار و خلاقیت، در الگو قرار دادن انسان های برجسته و ... خود را نشان می دهد. به عبارتی، اینکه مسئولین ما چگونه رفتار کنند عامل اقتدار ما خواهد بود.

 سردار سنایی افزود: اگر در اقتصاد مشکل داریم، به دلیل وجود آسیب های فرهنگی است. فرهنگ ما الان فرهنگ مصرفی است و این از رشد اقتدار ملی می کاهد.

معاون سیاسی سپاه در ادامه، به چرایی افزایش اقتدار ملی پرداختند و در این باره به چهار مورد اشاره کرد:

1- ضرورت ادامه پیشرفت و افزایش کارآمدی

2- ادامه دشمنی ها و تهدیدات و ضرورت بازدارندگی و پاسخ به تهدیدات

3- مذاکرات هسته ای و نیاز به پشتوانه ای برای چانه زنی

4- ادامه تحریم های اقتصادی و ضرورت حل مشکلات

سنایی همچنین، حل مشکلات مادی و معنوی، تقویت ثبات و آرامش کشور و نظام اسلامی و خنثی سازی دشمنی ها را از کارکردهای اقتدار ملی دانستند.

سردار سنایی ادامه داد که بایستی شعار سال را بدرستی تبیین کنیم تا تبدیل به باور عمومی شود. بعلاوه، همگان باید خود را مخاطب این شعار دانسته و برای تحقق آن مشارکت جدی نمایند، زیرا عزم ملی همراه با مدیریت جهادی از لوازم تحقق این شعار است.

اقتدارملی از منظر امام خامنه ای(پاورپوینت)

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات