صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۱۶۰۰۶

اخبار کوتاه دوشنبه 24 تیر

«محمد زارع‌ فومنی» دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه کمیته انتخابات حزب فعال شده و در حال شناسایی افراد در استان‌ها هستیم، افزود: بنا داریم با قدرت وارد شویم و لیست قوی‌ را برای تهران ارائه کنیم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا با احزاب و گروه‌های دیگر وارد ائتلاف می‌شوید یا نه، گفت: الآن زمان خوبی برای ائتلاف نیست و ما فعلاً در حال مقدمه‌چینی ورود حزب مردمی اصلاحات به انتخابات هستیم.

«شیخ‌نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه محور مقاومت گفت: امروز تحریم‌های اقتصادی را علیه ما به کار می‌گیرند که این تجاوزی حقیقی است. وی افزود: می‌خواهید نظرات‌تان را به ما تحمیل کنید؟ اگر نمایندگان یا مسئولان یا یک حزب و... را در فهرست تحریم‌ها و فشارهای خود قرار دهید، عزم و اراده ما بیشتر خواهد شد و موجب می‌شود ما به پیروزی خود در این نبرد فکر کنیم.

«مایک ماهاری» کارشناس مرکز «تنث آمندمنت» در مطلبی نوشته است: «کشورهای مختلف جهان در تلاش هستند تا خود را از دلار جدا کنند و این اقدام را برای اجرای سیاست «دفاع از خود» اجرایی می‌کنند.» وی معتقد است این مسئله تأثیر بسیار منفی بر اقتصاد آمریکا خواهد داشت. کشورها برای رسیدن به هدف کاهش یا قطع کامل استفاده از دلار باید از استفاده سوئیفت خودداری کنند.

حجت‌الاسلام «مرتضی آقاتهرانی» دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری بر اساس بررسی‌ها و استفاده از تجارب گذشته خود با جریان‌های انقلابی برای انتخابات مجلس در سال جاری به مدلی برای هم‌افزایی و وحدت رسیده است و بر اساس آن مدل، ارتباطات و فعالیت‌های خودش را با دیگر تشکل‌های انقلابی در جهت تحقق گفتمان انقلاب اسلامی و روی کارآمدن مجلس انقلابی عملیاتی می‌کند.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به شدت به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم حمله کرد. وی در واکنش به تهدیدات اخیر بنیامین نتانیاهو علیه حزب‌الله لبنان گفت: نتانیاهو سگی است که فقط پارس می‌کند؛ اما گاز نمی‌گیرد. عذرخواهی درباره کشته شدن یک عضو حماس جنون کامل است که نشان‌دهنده حالت ترس نتانیاهو است.

عبدالناصر همتی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در مشهد بیان کرد: با وجود تحریم‌های گسترده آمریکا بانک مرکزی توانست امسال نرخ ارز را مهار کند؛ لذا هم اکنون بازار ارز به ثبات رسیده و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات