کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۱۹۳۸۴

انتقامی سخت در انتظار خبیث ترین حاکمیت سفاک عالم

پایگاه بصیرت / محمدعلی آرمیده
ترور ناجوانمردانه جوانمردترین مرد عالم، عزّ اسلام و مقاومت، بزرگترین فرمانده مبارزه با تروریسم بین المللی و تکفیری‌های داعش، امید مظلومان و یاری رسان بی ادعای آزادیخواهان عالم، سردار دل ها، مالک اشتر امام امت و خار چشم استکبار و استبداد...

در بامداد ۱۳ آذرماه ۹۸ توسط منحوس‌ترین و شقی‌ترین حکومت ظالم و دیکتاتور در دنیا (آمریکای خبیث و چپاولگر) بار دیگر پرده از خباثت‌های شیطان بزرگ برداشته و چهره واقعی مدعی دروغین حقوق بشر را بر عالمیان آشکار ساخت، بطوری که خون غیرت و شجاعت نه تنها در رگ تک تک هموطنان ایران زمین را به جوش آورده بلکه مردم همه آزادیخواهان دنیا به شدت از این جنایت، خشمگین و جبهه مقاومت بدنبال انتقامی سخت از استکبار جهانی هست.

در ادامه به ابعاد این اقدام جنایتکارانه و چگونگی انتقام از شیطان بزرگ می‌پردازیم.
اقدام احمقانه ترامپ در ترور سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس و تعداد دیگری از پاسداران و مدافعین حرم با هدف فرار به جلو از موضوع استیضاح و جلب اعتماد عمومی جامعه آمریکا در جهت سرپوش گذاشتن به سیاست‌های غلط ترامپ و مقابله با رقیب انتخاباتی بوده است..
۲- نقض حاکمیت یک کشور مستقل (عراق) که با بمباران مقر‌های نطامی کشور عراق و پرواز جنگنده و بالگرد‌های آپاچی، آن هم بر فراز کاخ نخست وزیری عراق نشان از خوی درندگی و چپاولگری آمریکا و عدم پایبندی به قوانین بین المللی دارد که همچون مردم ایران، برای ملت عراق نیز به خوبی شعار‌های دروغین آمریکا که دم از مذاکره و صلح با کشور‌ها میزند را روشن‌تر می‌گرداند.
۳- اقدام تروریستی ترامپ نادان تیر خلاصی به آمریکا در منطقه غرب آسیاست که به زودی بساط این شجره خبیث در منطقه جمع خواهد شد.

پیام مقام معظم رهبری- که تاکنون هرگز فرمایشی بدون عمل از ایشان ندیده ایم- نقطه قوت امروز جبهه مقاومت است:
 پاسخ ایران چنان کوبنده و دقیق خواهد بود که آمریکا در شرایط کنونی نه تنها آمادگی مقابله به مثل را ندارد، بلکه باعث زوال این حکومت ظالم در دنیا می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات