صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۲۱۸۲۹

اخبار کوتاه دوشنبه 25 فروردین

اعلام فاجعه بزرگ در امریکا/ «دونالد ترامپ» در حساب توئیتری خود شرایط آمریکا را وخیم خواند و نوشت: «اوضاع کنونی بی‌سابقه است، شکی در آن نیست. اقتصاد، اشتغال و دستمزد با سرعت در حال رشد بود که این ضربه اپیدمی اتفاق افتاد.» وی در مصاحبه با «فاکس نیوز» نیز گفت: «برای نخستین بار در تاریخ کشور، در همه ۵۰ ایالت آمریکا «فاجعه بزرگ» اعلام می‌کنم.»

درآمد میلیاردی طرح ترافیک تهران/ مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: شهرداری روزانه یک‌و‌نیم میلیارد تومان از طرح ترافیک درآمد دارد. گفتنی‌است طرح ترافیک و آلودگی هوا در تهران تا اطلاع ثانوی لغو شده است تا کارمندان بتوانند با وسایل نقلیه شخصی در محل کارشان حاضر شوند.

توافق بر سر کاهش بی‌سابقه تولید نفت/ روسیه، کشورهای عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با بیشترین میزان کاهش در تولیدات نفت خود به میزان 7/9 میلیون بشکه در روز موافقت کردند. بر اساس این توافق، کاهش تولید در ۲ ماه اول، ۱۰ میلیون بشکه، در ۶ ماه بعد از آن ۸ میلیون بشکه و از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا آوریل سال ۲۰۲۲، ۶ میلیون بشکه از تولید کشورهای عضو اوپک پلاس کم خواهد شد. ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا از این کاهش‌ها معاف شده است.

شکست آمریکا در یک جبهه حقوقی/ حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در همین سختی‌ها حقوقدانان بانک مرکزی و وزارت خارجه در یک مبارزه حقوقی، موفقیت خوبی به دست آوردند و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در لوکزامبورگ که آمریکایی‌ها آن را توقیف کرده بودند را چند روز قبل آزاد کردند

ایران در امور داخلی عراق دخالت نمی‌کند/ «حسین فدعم» نماینده پارلمان عراق در خصوص سفر سردار قاآنی به کشورش و صحبت با احزاب سیاسی عراقی گفته است: فرمانده سپاه قدس ایران در این سفر تأکید کرده است که جمهوری اسلامی ایران مطلقاً در امور داخلی عراق و انتخاب نخست‌وزیر، دخالت نخواهد کرد با دخالت سایر طرف‌های بین‌المللی در این مسئله نیز مخالف است. اما درباره مبارزه با کرونا و هر مشکل امنیتی دیگری، به عراق کمک خواهد کرد

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات