صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۵ - ۰۸:۵۸  ، 
کد خبر : ۴۶۸۳

انتقاد کیهان از سجادپور


«ما اگر وارد نمایشگاه های گردشگری در دنیا می شویم باید انتظار چنین مسائلی- نظیر رقص مختلط زنان نیمه عریان با مردها- را در همه نمایشگاه ها داشته باشیم. اگر قرار باشد به نشانه اعتراض این جلسات را ترک کنیم، عملا باید حضور ایران را در تمام نمایشگاه های گردشگری لغو کنیم.»
مطلب فوق را آقای علیرضا سجادپور معاون سابق سازمان میراث فرهنگی در توجیه اقدام آقای مشایی ریاست این سازمان بیان کرده و از این طریق به استقبال حضور ایشان در مراسم رقص مختلط زنان نیمه عریان در نمایشگاه فرهنگی کشورهای اسلامی در ترکیه رفته است!
مطابق نظر آقای سجادپور -که معلوم نیست از کدام جایگاه و با استناد به کدام آموزه دینی و انقلابی مطرح شده است- باید حضور دیپلمات های کشورمان در ضیافت های رسمی که در آن شراب سرو می شود نیز بدون اشکال باشد!
گفتنی است آقای سجادپور پیش از این در نوشته های خویش که بعضا در کیهان درج می گردید، کمترین بی توجهی به ارزش ها از سوی مسئولان فرهنگی دولت اصلاحات را برنمی تافت و از هجوم و انتقاد به آنان کوتاه نمی آمد و اتخاذ اینگونه مواضع در توجه محافل اصولگرا به ایشان و دعوت از وی برای مسئولیت موثر بوده است. به یقین آقای سجادپور با توجه به شخصیت اصولگرای ایشان، معتقد نیستند که بعد از گرفتن مسئولیت همه آن اصول قابل فراموشی است! و یا اگر کسی در مسئولیتی قرار گرفت دیگر نباید به آن اصول و ارزش ها اعتقاد و تاکیدی داشته باشد؟!
آقای سجادپور گفته است «اگر قرار باشد به نشانه اعتراض این جلسات را ترک کنیم، عملا باید حضور ایران را در تمام نمایشگاه های گردشگری لغو کنیم» که باید به ایشان گفت؛ اگر قرار بود به اینگونه پلشتی ها و ضدارزش ها تن بدهیم انقلاب نمی کردیم... از ایشان انتظار دیگری بوده و هست.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات