تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۶  ، 
کد خبر : ۸۰۴۷۳
دکتر احمدی‌نژاد در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر:

دهه فجر جشن آغاز دورانی جدید در مسیر کمال بشریت است


رییس جمهور با بیان اینکه دهه فجر جشن بزرگ بشری است تصریح کرد: انقلاب اسلامی و دهه فجر تولد انسان امروز و جشن آغاز دوران جدید در مسیر کمال بشریت است.

دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در جمع اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که بشریت در آستانه یأس کامل قرار داشت زیرا از هویت و کرامت انسان چیزی باقی نمانده بود، اظهار داشت: هرکس به دنبال خداپرستی، پاکی، عدالت و حیات طیبه انسانی است در جشن انقلاب اسلامی شریک می‌باشد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در دوران وقوع انقلاب اسلامی، مارکسیسم و نظام سرمایه‌داری جایگاه و شأنی برای انسان قائل نشده و آن را به عنوان موجودی لجام گسیخته معرفی کرده بودند، تأکید کرد: با وقوع انقلاب اسلامی انسان خودش را در هزار توی سیاست‌های انسان‌کش و استعمارگر دوباره پیدا کرد و انسان پس از پیدا کردن خودش خدا را پیدا می‌کند و راه کمال را می‌پیماید.

دکتر احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه همگان را به شناختن انقلاب اسلامی ملت ایران و ابعادش به عنوان حادثه‌ای بزرگ فرامی‌خوانم، گفت: ستاد دهه فجر باید بخش اعظمی از فعالیت‌های خود را برای شناساندن این حادثه بزرگ اختصاص ‌دهد.

رئیس‌جمهور انقلاب اسلامی و دهه فجر را متعلق به همه مردم دانست و خاطر نشان کرد: مردم همواره خودشان پاسدار دستاوردها و اصل انقلاب بوده‌ و خواهند بود.

دکتر احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود یاد و خاطره امام خمینی(ره) و همه شهیدان و جانبازان به ویژه شهدای دوران انقلاب اسلامی را گرامیداشت و بر ادامه راه این بزرگواران تأکید کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات