صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۱۹۹۹۶

به پیگیری‌ها با شورای نگهبان خوش‌بینم

به پیگیری‌ها با شورای نگهبان خوش‌بینم
«محمدرضا عارف» رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه من به تعاملات و پیگیری‌ها با شورای نگهبان خوش‌بینم، گفت: منتظریم که در ١٢ بهمن که نتایج رسیدگی به صلاحیت‌ها اعلام می‌شود لیست خود را ببندیم. وی افزود: راهبرد اصلی ما تشویق مردم به شرکت در انتخابات است و هرجا که کاندیدای اصلاح‌طلب داشتیم، لیست می‌دهیم. عارف گفت: میثاق‌نامه جدید طوری است که طبق آن اگر کسی امضا کند، دیگر نمی‌تواند عضو فراکسیون دیگری شود.


قدم مثبت و بزرگ مجلس برای انتخابات
«احمد توکلی» با اشاره به انتخابات مجلس، گفت: مسئله شفاف کردن منابع مالی داوطلبان انتخابات و قانونمند کردن آن قدم مثبت بزرگی است که برداشته می‌شود. او ادامه داد: ممکن است به دلیل کمبود وقت (مدت زمان باقی مانده تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس) و همچنین ابتدایی بودن این مسئله (شفاف‌سازی منابع مالی انتخاباتی) در کشور اشکالاتی هم وجود داشته باشد؛ اما نفس اینکه مجلس به این موضوع پرداخته، قابل استقبال است.


برگزاری مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به‌صورت الکترونیکی
مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای رأی‌گیری از میان نامزدهای معرفی‌شده به مجمع، با مشارکت نمایندگان، احزاب، اقشار، اصناف، اقوام و اعضای منتخب شورای ائتلاف در محلات تهران، امروز به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود. مشارکت‌کنندگان در این مجمع باید با توجه به رزومه‌های بارگذاری شده، به یک فهرست 30 نفره از میان نامزدهای معرفی شده به مجمع عمومی در مدت زمان 24 ساعت، رأی دهند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات