صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۲۴۸۵۷

امضای ایران مشخص است

سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیروز در مراسم صبحگاه فرماندهان[...]

یادداشت: سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیروز در مراسم صبحگاه فرماندهان، مسئولین و کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه و در شبکه یک تلویزیون، سخنان مهمی را بیان کرد که به برخی از محورهای آن اشاره می‌شود.

1- نقش رهبری در پیروزی‌های ملت ایران: هر ملتی در ارتفاع رهبر خود بزرگ می‌شود و شکوه می‌یابد و ملت ایران در تراز رفیعی که رهبرانش از انقلاب و ایران ایجاد کرده‌اند، بزرگ شده است. 2- مهم‌ترین درس دفاع مقدس: دفاع جانانه 8 ساله ما در دوران دفاع مقدس نظریه و الگوی جدیدی را در معرض همگان قرار داد که کیفیت و کمیت سلاح‌ها، مساحت هندسی کشورها و اتصال جغرافیایی جنگی به جهان نمی‌تواند تضمین‌کننده پیروزی در جنگ باشد؛ بلکه حقیقت قدرت در قلب و دل انسان‌های با ایمانی نهفته است که مصمم و با شوق شهادت به میدان می‌روند. 3- نقش انقلاب اسلامی در افول آمریکا: انقلاب ما بود که امریکا را فرسوده کرد؛ امریکای امروز فاقد نشاط سیاسی و بی‌رمق و ناتوان در تحول و شکست‌خورده در میدان است و تمام مفاهیمی که امریکا با آن با دنیا سخن می‌گفت، شکسته‌اند. امروز سهم امریکا از جهان در حال کوچک شدن است. امروز شعارهای انقلاب اسلامی تا قلب امریکا پیش رفته و از امریکا چیزی جز دود، آتش و شکستن حرمت انسان‌ها در خیابان‌ها و ناتوانی در مدیریت بیماری و فروپاشی نظام سلامت چیزی باقی نمانده است. 4- انتقام خون سردار سلیمانی: تاوان این شهادت و ترور را نظام سیاسی آمریکا باید بدهد. نظام سلطه که چنین تصمیماتی در آن گرفته شده باید به فروپاشی برسد. شما ما را به حمله هزار برابری تهدید می‌کنید؛ ما شما را می‌شناسیم؛ آن‌وقت که عین‌الأسد را زدیم، فرض داشتیم که شما پاسخ می‌دهید و صدها موشک آماده کردیم که اگر زدید داشته‌هایتان را ویران کنیم.

نکته راهبردی: دفاع مقدس همپای انقلاب اسلامی از 40 سالگی عبور کرد. چهار دهه مقاومت برای انقلاب اسلامی دستاوردهای بی‌شماری داشته است و امنیت کشور، توفندگی قدرت در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین اوج گرفتن روحیه ایثار و شهادت در گام دوم انقلاب از آن جمله است. قدرت و هیمنه جمهوری اسلامی باعث شده است آمریکا صرفاً به تهدیدهای بزرگ اکتفا کند؛ این در حالی است که بسیاری از کشورهایی که فاقد این ویژگی‌ها هستند با کوچک‌ترین اشاره، حیثیت و عزت خود را به حراج می‌گذارند و پای اسنادی را امضا می‌کنند که نمی‌دانند در آن چه نوشته و محل امضا کجاست؟ امضای ایران مشخص است و آن مقاومت 40 ساله در برابر استکبار و زورگویی و طواغیت است و همه دنیا با امضای ایران آشنا هستند که چگونه حق سرزمین و فرزندانش را می‌گیرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات