صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۲۸۱۶۹

توضیح درباره یک مصاحبه


نشریه صبح صادق در هفته دفاع مقدس امسال ویژه نامه ای با عنوان «حاج قاسم» (پاسداشت ۴۰سال مجاهدت سردار دلها در چهل سالگی دفاع مقدس) منتشر کرد که در آن با چهره های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و هنری و... گفت و گوهایی درباره ابعاد مختلف شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شده بود.
در میان مصاحبه شوندگان، با «نصرت الله جهانشاهی» هم گفت و گویی انجام شده بود. وی در دوران دفاع مقدس از نیروهای خدماتی همراه سردار سلیمانی بوده و بعد از آن هم به خاطر عشق و علاقه ای که به حاج قاسم سلیمانی داشت و مورد اعتماد آن شهید بزرگ بود در رکاب سردار دلها تا پایان خدمت خود مشغول انجام وظیفه بوده است.
اخیرا برخی رسانه های ضد انقلاب و برخی رسانه های داخلی تلاش کرده اند با بزرگ نمایی و برجسته سازی نصرت الله جهانشاهی بعنوان راننده ویژه حاج قاسم سلیمانی، اهداف رسانه ای خاص خود را دنبال کنند. در حالیکه وی یکی از دهها و صدها رزمنده و پاسداری است که در طول چهار دهه جهاد حاج قاسم سلیمانی توفیق حضور در رکاب سیدالشهدای مقاومت را داشته اند. گفتنی است: راننده همراه سردار سلیمانی در دوران پس از دفاع مقدس و جهاد در جبهه مقاومت افراد دیگری بوده اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات