صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۱۶۸۳۲

گزارش روز/ وحشت در سرزمین‌های اشغالی!

تجاوزگری اسرائیل به لبنان پاسخ داده خواهد شد. لبنان از یک‌شنبه گذشته تاکنون در مرحله جدید و اوضاع خاصی به سر می‌برد و دشمن اسرائیلی نیز در حالت آماده‌باش در منطقه قرار دارد[...]
پایگاه بصیرت / اکبر معصومی

یادداشت: «تجاوزگری اسرائیل به لبنان پاسخ داده خواهد شد. لبنان از یک‌شنبه گذشته تاکنون در مرحله جدید و اوضاع خاصی به سر می‌برد و دشمن اسرائیلی نیز در حالت آماده‌باش در منطقه قرار دارد. پاسخ مقاومت این بار مانند عملیات‌های قبلی منحصر به مزارع شبعا نمی‌شود، بلکه ممکن است در هر جایی صورت بگیرد.» این جملات، پاسخ دبیر کل حزب‌الله به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان، نقض آشکار حقوق بین‌الملل و هدف قرار دادن یک مرکز فرهنگی حزب‌الله در منطقه ضاحیه این کشور است. اما چرا صهیونیست‌ها که از قدرت حزب‌الله لبنان آگاهند و بارها طعم شکست از مقاومت را چشیده و می‌دانند حزب‌الله کوچک‌ترین حملات را نیز بی‌پاسخ نمی‌گذارد دست به چنین اقدامی زدند؟
از آنجایی که نتانیاهو چند وقت پیش شکست سنگینی در انتخابات سرزمین‌های اشغالی متحمل شده و به دنبال راهکاری برای برون‌رفت از وضعیت پیش آمده بود، چاره‌ای جز انجام چنین ریسک نداشت،‌ نتانیاهو دست به این اقدام جنون‌آمیز زد تا شاید با امنیتی کردن شرایط امتداد یافتن حضور خود در قدرت را تضمین کند. تصور نتانیاهو این بود که با مورد هدف قرار دادن محور مقاومت، می‌تواند از آن به عنوان برگ برنده در انتخابات پیش‌روی پارلمان رونمایی کند. ولی با تهدید حزب‌الله و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله موجی از وحشت و ترس، سرزمین‌های اشغالی را در برگرفته است. نگرانی و هراس صهیونیست‌ها از انتقام حزب‌الله لبنان روز به روز بیشتر می‌شود و تازه‌ترین نشانه این وحشت لغو برگزاری رزمایشی است که ارتش این رژیم برای این هفته برنامه‌ریزی کرده بود و گزارش‌ها حاکی است که سربازان صهیونیست از ترس حزب‌الله چندین کیلومتر از مرز لبنان فاصله گرفته‌اند. نگرانی و ترس نتانیاهو از مقاومت آنجایی نمایان‌تر می‌شود که وی دست به دامان چندین کشور از جمله آمریکا شده است که مانع از پاسخ حزب‌الله لبنان به تجاوزگری‌های این رژیم باشند. اتفاقاتی که کاملاً به ضرر نتانیاهو خواهد بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات