صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۴۵۵۵۸

لیبرمن: سیاست خارجی اسرائیل شکست خورده و نتانیاهو باید استعفا دهد

آویگدور لیبرمن، وزیر پیشین امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال ۱۲ اسرائیل، توافق میان ایران و عربستان را شکست سیاست خارجی رژیم اشغالگر توصیف کرد و گفت، بنیامین نتانیاهو باید کناره‌گیری کند.
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif رای‌الیوم: آویگدور لیبرمن، وزیر پیشین امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال ۱۲ اسرائیل، توافق میان ایران و عربستان را شکست سیاست خارجی رژیم اشغالگر توصیف کرد و گفت، بنیامین نتانیاهو باید کناره‌گیری کند. کار تمام شده است و او نمی‌تواند جزئیات را کنترل کند و ما شاهد نتایج بدی هستیم! که بدترین آن توافق میان ایران و عربستان است و این شکست سیاست خارجی اسرائیل است.

* لیبرمن از یایر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم و بنی‌گانتز، وزیر سابق امنیت اشغالگر، خواست تا مذاکرات در مورد پیش‌نویس اصلاحات قضایی را متوقف کنند. وی همچنین ادامه داد، نتانیاهو مانور فریبکارانه‌ای انجام داد و من در آن شرکت نخواهم کرد و او به وظایف خود عمل نمی‌کند و صلاحیت تصدی پست نخست‌وزیری را ندارد. لیبرمن تاکید کرد که نتانیاهو وزیر امنیت خود را برکنار کرده است و او متوجه اولویت‌ها نیست آن هم بعد از چیز‌هایی که از سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، ایران و غزه شنیده‌ایم.

* چند روز پیش، لیبرمن گفت بود که نتانیاهو "در مقابل سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه، به مانند یک خرگوش رفتار می‌کند و این توانایی بازدارندگی اسرائیل را تضعیف می‌کند. کاری که نتانیاهو انجام می‌دهد قربانی کردن اسرائیل و حزبش در قربانگاه فرار شخصی خود از مخمصه قضایی است. لیبرمن پیشتر نیز درباره توافق ایران و سعودی برای از سرگیری روابط گفته بود که این شکست بزرگی است که فقط به نام نتانیاهو ثبت شد و وی باید مسئولیت خود را بپذیرد و استعفا دهد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات