صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۳۹۲۴۴

یورش در قرارگاه شیطان

در این میان اگر رشدی به درک واصل شود و یا اگر فقط حلق او در مرکز نظام استکباری دریده شده باشد، ‌مسلمانان در برابر نظام استکباری به پیروزی بزرگی دست یافته‌اند.  

اقدام شجاعانه و شهادت‌طلبانه «هادی مطر» در حمله به جرثومه هتاک و مرتد، ‌سلمان رشدی انگلیسی در مرکز نظام سلطه جهانی اگرچه هنوز به انتها نرسید است، ‌مصاف دلاورانه مسلمانان با عهده تحت‌الحمایه غرب را جلوه‌ تازه بخشید.
پس از انتشار کتاب موهن آیات شیطای که در آن از یک‌سو به قرآن کریم و از سوی دیگر به رسول خدا حضرت محمد ابن عبدالله(صلی الله علیه و آله) اهانت کرد، ‌موجی در جهان اسلام پدید آمد و عوامل نظام سلطه را در کشورهای اسلامی به مصاف مسلمانان غیور فرستاد که در نتیجه آن چندین نفر از مسلمین در هند و پاکستان به شهادت رسیدند و بیم آن وجود داشت که به فتنه‌ای میان مسلمانان تبدیل شود و از یک‌سو فاصله میان مردم و زمامداران را در کشورها زیادتر کند و از سوی دیگر شکافی میان جامعه مؤمنین و طبقات تحصیل‌کرده پدید آورد کما اینکه کسانی در بنگلادش‌ و  مصر تحت عنوان دفاع از آزادی‌اندیشه از رشدی حمایت کردند همان اهانت سخیف را به زبان‌های بومی ترجمه کردند.
حضرت امام خمینی(ره) با درک خط و استکباری که برای هتک نوامیس و مقدسات مسلمین به صحنه آمده بود و درک فتنه‌ای که در جهان اسلام دنبال می‌شد، ‌به میدان آمدند و فتوای قتل سلمان رشیدی و عوامل دیگری که در انتشار آن کتاب موهن دست ‌داشتند صادر فرمودند. اقدام حضرت امام سبب شد علما مسلمین از همه طوایف و مذاهب به میدان آمدند و صفی واحد را در مقابل مستکبرین و فتنه‌گران تشکیل دادند کما اینکه مردم مسلمان در همه ممالک و مجامع اسلامی هم به صحنه آمدند و جریان شبه‌ روشنفکری که به نام آزادی از این روند ستیزی حمایت می‌کردند را به حاشیه بردند.
اگر فتوای حضرت امام در مرتد شمردن و مصدوم شدن رشدی نبود، رشدی‌ها یکی یکی در کشورهای غربی سر بر می‌آوردند و جریانات روشنفکری وابسته جهان اسلام را دچار خفقان می‌کردند.

فتوای قتل سلمان رشدی جهان اسلام را در مقابل جهان غرب آرایش جنگی داد و تا مدت‌ها سبب عقب‌نشینی غرب گردید تا اینکه در سال‌های اخیر و با استفاده از فضای ضد اسلامی که گروهک‌های تکفیری با افراط‌گیری در قتل و غارت مردم پدید آورده بودند، ‌بار دیگر غرب به میدان آمد و این بار نه با استفاده از مسلمان‌نماهایی مثل رشدی بلکه با استفاده از عناصر و رسانه‌‌های هتاک مسیحی‌نما صحنه هتک قرآن و پیامبر بزرگوار را دوباره آرایی کردند. سوزاندن قرآن توسط کشیش جونز در آمریکا و کاریکاتورهای هتک‌آمیز علیه پیامبر در نشریه «شارلی ابد و» نمونه‌هایی از این بازآفرینی آیات شیطانی به حساب می‌آیند.
«در این میان انگلیسی‌ها پوسته‌ای ضخیم و پر هزینه دور رشدی پدید آوردند تا مانع اجرای حکم اسلام علیه او شوند در واقع غرب با این پوسته ضخیم امنیتی بیش از آنکه در فکر حفظ جان رشدی باشد به فکر حفاظت از برج و باروی خود در برابر اسلام بود.

بنابراین از زمان صدور فتوای تاریخی و افتخارآمیز حضرت امام خمینی(ره) تقابل مسلمانان با رشدی به تقبال مسلمین با جریان استکباری حاکم بر غرب تبدیل گردید و البته به هلاکت رساندن شخص هتاک رشدی هم سر جای خودش بود.
در این زمانه یک جوان 24 ساله، رشدی را در مرکز اصلی نظام سلطه بر دام انداخت و جلوی چشم آمریکا حنجره کثیف و باطلگو و پهلوی فتنه خیز رشدی را درید و او را به یک قدمی جهنم کشاند. اقدام آمریکا در انتقال فوری و استفاده از هلی‌کوپتر برای نجاتروی، اهمیت رشدی و جنبه نمادین آن را برای غرب آشکار کرد. در این میان اگر رشدی به درک واصل شود و یا اگر فقط حلق او در مرکز نظام استکباری دریده شده باشد، ‌مسلمانان در برابر نظام استکباری به پیروزی بزرگی دست یافته‌اند.  

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات